Reve Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vet ni någon/några bra gängmods till som lägger till nya gängmedlemmar och sånt. Tycekr denna ska vara i San Andreas forumet för ja vill. Gillar inte moddingforumet det är så obehagligt där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Vet ni någon/några bra gängmods till som lägger till nya gängmedlemmar och sånt. Tycekr denna ska vara i San Andreas forumet för ja vill. Gillar inte moddingforumet det är så obehagligt där Ehum, varför är Modding forumet obehagligt? Edit: Vill du ha ballas-stuk finns det att köpa ungefär sånna kläder tror jag. Redigerad 25 oktober, 2005 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Det går inte att köpa ballas saker och sånt. Förutom Chore Coat. Men ja gillar det bara inte för...ja vet inte. Nej ja vill ha mods som lägger till mera olika modeller till gängen i LS alltså så att det inte bara finns 3 olika. Redigerad 25 oktober, 2005 av Reve Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Det går inte att köpa ballas saker och sånt. Förutom Chore Coat. Men ja gillar det bara inte för...ja vet inte. Nej ja vill ha mods som lägger till mera olika modeller till gängen i LS alltså så att det inte bara finns 3 olika. Har för mig att det gick att köpa några saker I ballas-stuk. Nåja, har väl fel. Tyvärr vet jag inga modds. Edit: Stavfel. Redigerad 25 oktober, 2005 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vet ni någon/några bra gängmods till som lägger till nya gängmedlemmar och sånt. Tycekr denna ska vara i San Andreas forumet för ja vill. Gillar inte moddingforumet det är så obehagligt där Det kvittar om du inte gillar modding forumet, posten ska vara där, fattar inte hur du tänker när du säger att du vill ha det i SA delen för du inte gillar modding forumet när det i själva värket handlar om modding? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Nej skitsamma men där handlar det mset om att modda inte om man vill hitta mods till nåt spel precis. Ingen bryr sig om sådana trådar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Nej skitsamma men där handlar det mset om att modda inte om man vill hitta mods till nåt spel precis. Ingen bryr sig om sådana trådar. Aja luktar iaf Azore på väg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Gillar inte moddingforumet Då får du låta bli att skriva då, är ju inget mer med det. Egentligen skulle jag ha varit snäll och flyttat den åt dig, men eftersom du medvetet postade i fel forumsdel låser jag den istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts