Jump to content

Bra Gängmods

Reve
 Share

Recommended Posts

Vet ni någon/några bra gängmods till som lägger till nya gängmedlemmar och sånt. Tycekr denna ska vara i San Andreas forumet för ja vill. (w00t)

Gillar inte moddingforumet det är så obehagligt där :)

Ehum, varför är Modding forumet obehagligt? :P

Edit: Vill du ha ballas-stuk finns det att köpa ungefär sånna kläder tror jag.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går inte att köpa ballas saker och sånt. Förutom Chore Coat. Men ja gillar det bara inte för...ja vet inte.

Nej ja vill ha mods som lägger till mera olika modeller till gängen i LS alltså så att det inte bara finns 3 olika.

Redigerad av Reve
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går inte att köpa ballas saker och sånt. Förutom Chore Coat. Men ja gillar det bara inte för...ja vet inte.

Nej ja vill ha mods som lägger till mera olika modeller till gängen i LS alltså så att det inte bara finns 3 olika.

Har för mig att det gick att köpa några saker I ballas-stuk. Nåja, har väl fel. Tyvärr vet jag inga modds.

Edit: Stavfel.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet ni någon/några bra gängmods till som lägger till nya gängmedlemmar och sånt. Tycekr denna ska vara i San Andreas forumet för ja vill. (w00t)

Gillar inte moddingforumet det är så obehagligt där :)

Det kvittar om du inte gillar modding forumet, posten ska vara där, fattar inte hur du tänker när du säger att du vill ha det i SA delen för du inte gillar modding forumet när det i själva värket handlar om modding? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...