Kane Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Jag upptäckte att ZIP, klädesmärket i San Andreas, redan fanns i GTA 3. Hade själv ingen aning om detta innan. Rätt coolt tycker jag. http://img415.imageshack.us/img415/2820/zip5rv.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Jag upptäckte att ZIP, klädesmärket i San Andreas, redan fanns i GTA 3. Hade själv ingen aning om detta innan. Rätt coolt tycker jag. http://img415.imageshack.us/img415/2820/zip5rv.th.png Helt rätt! Om du har till San Fierro I SanAn så kan du fara till en affär som heter ''Supasave (har jag för mig) hursomhälst så finns den ochså I GTA3. Edit: GTA 3.. .. Redigerad 25 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 I VC så finns det skåpbilar med ZIP märket och en !Mobiltelefon!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Detta var jag medveten om. Det fanns ju även en massa kärringar som gick runt med shoppingpåsar från ZIP i GTA3 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 ... Som dem dessutom slogs med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 ... Som dem dessutom slogs med! Jo, om man får en sån efter sig är det bara rusha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Kommer ihåg då jag slog in en kod så att man fick en annan karaktär/människa, sen fick jag en tjej med chopping påsar, kul att slåss med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Men i VC finns det ju ett klädmärke som heter Gash som ahr samma loga som Zip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Kommer ihåg då jag slog in en kod så att man fick en annan karaktär/människa, sen fick jag en tjej med chopping påsar, kul att slåss med. Gta 3 = ilikedressingup Gta Vice = ilkedressingupagain? ialsolikedressingup ? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Gta 3 = ilikedressingup Gta Vice = ilkedressingupagain? ialsolikedressingup ? ? Stillikedressingup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Men i VC finns det ju ett klädmärke som heter Gash som ahr samma loga som Zip. San andreas också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts