macken Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Har ett problem, har precis klarat uppdragen med Catalina när man åker runt och rånar ställen. Där har jag sen saveat. Däreftet när jag försöker spela vidare hackar det till och datorn startar om. Ibland direkt när jag börjar, ibland kan det dröja nån minut. Vad kan detta bero på??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Hmm... kan det bero på grafikkortet måntro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Du låser ju upp mer möjligheter ju längre du kommer i spelet. kanske lite för mycket för din dator? Eller försök att sänka upplösningen eller visibilty mätarn?!(stavning) Eller har du moddat ditt Gta Sa så kan det bero på för många nya mods på en gång . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
macken Skrivet 27 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Hmm, är nog inget fel med min dator, då den är bättre än vad de rekomenderar till spelet. Provade att sänka upplösningen men det hjälpte inte. Har inga moddar alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Oki Man blir lite fundersam om den funkade jätte bra innan och nu blev sämre . aja det finns väl bara att köpa en ny burk eller nya delar :'( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Kan vara sama problem som jag hadde, Men det funkade när jag formaterade om datorn tror att det var nåt program som störde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Oki Man blir lite fundersam om den funkade jätte bra innan och nu blev sämre . aja det finns väl bara att köpa en ny burk eller nya delar :'( . Som om man skulle köpa en ny dator bara för att en spel inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts