.:Gurkan:. Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Ja, jag tänkte att det skulle vara kul att ha en garrys mod topic där man kan posta sina bilder och videos på vad man har gjort och så vidare. Dom som inte vet vad Garry's mod är, så är det en mod till HL2(Half life 2) För mer info Klicka här Inget spam så klart Jag tänkte börja med att posta en film. Jag har gjort en kanon och försöker skjuta alyx, eller vad hon heter:Half life 2 GARRYS Gurkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Happ, Testa använda SÖK funktionen, Finns redan en sån här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 ... Har sökt efter en GARRY'S MOD topic men det finns inte...Men du kanske vet vad man ska söka på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Garrys Mod, Garry, gmod, etc.. Det är nog inte så många som använder ' på Internet Har ingen aning om vart den har tagit vägen dock, hittar den inte själv EDIT: Här är den! Jag sökte i helt fel forum Redigerad 25 oktober, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Dra upp denna istället.. Tycker jag är bättre.. Finns så fina bilder i den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Garrys Mod, Garry, gmod, etc.. Det är nog inte så många som använder ' på Internet Har ingen aning om vart den har tagit vägen dock, hittar den inte själv EDIT: Här är den! Jag sökte i helt fel forum Jag sökte på Garrys mod på ...konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts