gizmo91 Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Tjaba jag bar undrar om någon spelar Xpert Eleven eller vilken liga ni lirar i. MIN: namn:gizmo91 namn på laget:Anton´s United Liga/serie:Dansksvenskan (division 1) För dom som inte vet är Xpert Eleven ett manager spel (för fotboll) Länk:Xpert Eleven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) JAg har för mig att det finns en liknanade tråd inte alltför måga trådar båket... hrmf EDIT: Jodå... överst på nästa sida ligger den hmfr^2 Redigerad 25 oktober, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Säger som på andra sidan da Det är roligt i en månad sen tröttnar man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Namn:TheKeeperBoy Ligor: DanskSvenskan(ligaboss) , USA-Ligan, Final League, Spanska Segunda och International Superleague Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts