Vice. Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Tycker att det är rätt skoj att ha nått kreativt att bidra med till GTASAJTEN men vill ändå kolla hur stort intresset är för "Möt forumiten". Tråkigt att lägga ner tid på nått som är 0 intressant för folk. Så, vad tycker ni, Ska jag fortsätta eller är intresset för dåligt? Svara ärligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vote: Jag läser alla intervjuer. Men skummar igenom det mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 VOTE: Bara ibland. Men skummar bara igenom det mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vote: Bryr mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vote: Det är verkligen kul och jag längtar till lördagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Självklart ska det fortsätta, brukar för det mesta vara ganska kul att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vote: De ska absolut fortsätta! Kul och intressant. Förstår inte varför du ens funderar på att lägga ner det. De som inte vill läsa det gör det inte, och de som vill läsa gör det. Den större delen av forumet vill ju läsa. Och så sitter man och längtar tills det är ens egen tur. *Fnitter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Gillar intervjuer, så läser igenom dom noga . Keep up da g00d work Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vote: Det är verkligen kul och jag längtar till lördagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Tycker det är kul jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vote: Läser dem bara ibland och då bara ytligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vote: Jag läser alla intervjuer. Men skummar igenom det mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vote: Jag läser alltid alla intervjuer grundligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Jag läser alltid alla intervjuer grundligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Möt Forumiten är den enda anledningen till att jag ens besöker den här sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Tycker att de är roliga att läsa. Brukar läsa allt. Fortsätt Vice.! Du sköter det hela skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Läser de när jag har tid..men mest bara de roliga frågorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Det är verkligen kul och jag längtar till lördagar. Jag läser alltid alla intervjuer grundligt. De ska absolut fortsätta! Kul och intressant. alla dom 3 men kan ju inte vota för alla.. så va ska ja ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vote: Jag läser alla intervjuer. Men skummar igenom det mest. Kanske mer grundligt förresten eftersom jag brukar notera stavfel och såna saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Tycker det är en väldigt trevlig grej, fortsätt med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts