Jump to content

Pirat dömd till böter!

GiZmo
 Share

Recommended Posts

Namen oj.. min bitlord map ligger på 17,3 gig :D var på 21 innan jag tog bort gta sa därifrån :)

Men oj en liten droppe i havet, du du har inte äns nåt att skryta med, ska vi börja mäta penis så är min musikmapp större än det där, och downloadmappen på över 200gb. och det finns garanterat folk här som slår det också. Men snälla låt oss inte göra det nu.

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öö var det mycket menar du? Som du kanske vet är warezsnack dessutom förbjudet här på forumet.

Nej det var inte så mycket :D, har över 100 så att säga.

Men det är bra att antipirater inte kan göra något..

Sedan att datainspektionen säger mot sig själva är ju beklagligt.

Från deras hemsida:

"Datainspektionen är en central förvaltningsmyndighet som har till uppgift att skydda människors privatliv i IT-samhället. Skyddet skall tillgodoses utan att användningen av ny teknik onödigt hindras eller försvåras. "

"Datainspektionen hjälper enskilda personer som råkat ut för integritetskränkningar, följer upp klagomål och gör inspektioner."

Dem har givit APB tillstånd att samla in IP adresser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men oj en liten droppe i havet, du du har inte äns nåt att skryta med, ska vi börja mäta penis så är min musikmapp större än det där, och downloadmappen på över 200gb. och det finns garanterat folk här som slår det också. Men snälla låt oss inte göra det nu.

Jo kom igen, nu mäter vi penis. Min musikmapp är 44,3 gig.

Eh.. laglig musik då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...