Chilli_13 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Alltså inte så roter utan typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Alltså inte så roter utan typ Fattar tyvärr inte va du menar.. Ingen som vet någon annan cs map editor eller en converter (3ds(eller annat sketchup format) till cs .map). En liten bild på startplattsen för ena laget om det funkar att konvertera: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 En till screen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Men om man t.ex gör en plat halvcirkel, och drar den typ 360 grader så den blir en boll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Mitt typ första sak i 3dsmax . Rätt så nöjd. Höll på med ett glas fast sen så pajade 3dsmax så jag orkade inte göra om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 NAJS SNAJS BA--.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) NAJS SNAJS BA--.. ..LONGER? Redigerad 5 november, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 En till screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 ... Att du orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Hur ska du sätta ut spawnpoint, buyzone osv sen? Gör de i hammer editor mycket enklare bättre edit: ja går att göra till alla tre. hammer editor till source och hl2 kan du ladda ner via steam Redigerad 5 november, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Hur ska du sätta ut spawnpoint, buyzone osv sen? Gör de i hammer editor mycket enklare bättre edit: ja går att göra till alla tre. hammer editor till source och hl2 kan du ladda ner via steam , Ja har redan konstaterat att det inte går att konvertera så jag tog en sista bild och la upp. Ska göra en helt ny bana i Hammer grejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 edit: ja går att göra till alla tre. hammer editor till source och hl2 kan du ladda ner via steam Kan du precisera dig lite mer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Kan du precisera dig lite mer ? Hammer editor till CS.source,halflife2 och hl2 deathmatch: I steam klicka på "tools" och välj source SDK. Ladda ner den och där finns hammer editor i de programet Till CS1.6, Condition Zero och halflife1: Du får ladda ner det från en hemsida tror jag Redigerad 6 november, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Hammer editor till CS.source,halflife2 och hl2 deathmatch: I steam klicka på "tools" och välj source SDK. Ladda ner den och där finns hammer editor i de programet Till CS1.6, Condition Zero och halflife1: Du får ladda ner det från en hemsida tror jag När du säger Source SDK, så menar du inte dedicated server va ? där skapar man ju en server. Jag har inte Source SDK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Nej nej nej - kolla bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Nej nej nej - kolla bilden Jag har inte Source SDK bland mina tools, har bara två olika dedicated servers :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag har inte Source SDK bland mina tools, har bara två olika dedicated servers :/ Har du Halflife2? man måste ha aktiverat en hl2 cdkey för att kunna ladda ner source sdk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Har du Halflife2? man måste ha aktiverat en hl2 cdkey för att kunna ladda ner source sdk Nej det har jag inte, kan jag få tag på hammer till vanligt cs då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Nej det har jag inte, kan jag få tag på hammer till vanligt cs då ? Jamen då får du ladda ner det från en hemsida. Sök på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jamen då får du ladda ner det från en hemsida. Sök på google Ok, då vet jag, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts