Joe Dirt Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Riktigt snyggt! Fint jobbat. Tackar Jag vi får se hur det blir med finished render också... Det är det jag ser fram emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Well, Jag gav upp på renderingen av min Akustiska gitarr och gjorde därför en bild med bättre ljussättning och har nu börjat på en ny gitarr... ESP LTD EX-50, jag kan hälsa att det inte är det lättaste och det tar Lååååååång tid att göra då jag har jobbat ca 7 timmar på enbart kroppen (började lite snabbt på halsen)... Renderingen: http://pici.se/pictures/ubKtbLNZh.jpg ESP LTD EX-50: http://pici.se/pictures/ASbAyDeIs.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Hur påverkar det programmen att både Maya och 3Ds max är ägda av Autodesk? Har de gemensamma format, eller andra kompatibilitetsfördelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 (redigerad) Hur påverkar det programmen att både Maya och 3Ds max är ägda av Autodesk? Har de gemensamma format, eller andra kompatibilitetsfördelar? Maya eller 3Ds Max ägdes av ett annat företag. Men köptes av Autodesk senare, den stora skillnaden imellan dom är att Maya kräver nästan en utbildning i sig då det är svårare att arbeta med och många använder Maya bara till filmer och liknande. 3Ds Max är lite enklare och används både till spel och filmer och lite billigare. Har aldrig hört dock att dom ska ha fått samarbete på något sätt. Kanske isåfall att man kan använda samma filtyper och sådant. Redigerad 20 september, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2009 Vart inspererad av Android Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 (redigerad) ffffffuuuuu, i suck Redigerad 23 januari, 2010 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Läs första posten Annars snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts