Joe Dirt Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Sista ljustestet för idag, slutresultatet kommer förmodligen inte bli som testbilderna ändå. Men bilen betraktar jag som helt färdig vad det gäller modelleringen men materialen ska få en lite överblick senare och bilen kommer antagligen inte bli röd men vilken färg det blir ser jag när hela garaget kommit på plats. Grymt ljus! Ser verkligen grymt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 (redigerad) Fixade ihop en garageport. Nya bilder. Litet ljustest invändigt och en oljetunna och textur utvändigt. Redigerad 24 januari, 2008 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Ursäkta för dubbelposten men jag tänkte berrätta för er att om ni vill fortsätta titta på arbetet med gareget får ni titta i min tråd på www.animate.se, dett för att jag inte orkar updatera två sidor samtidigt och på grund av uploadgrännsen på 200kb per post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Har börjat hållit på med 3d igen... Älskar att göra abstract bilder! Här har ni en bild på ett abstract arbete... Fler kommer sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Mitt allra första test. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/4gaycw1eus8n.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Ooh, 3d-modellering är alltid mysigt. Gör min praktik på Uppsala kommun där jag skall skapa modeller över byggnaderna runt Vaksala torg i SketchUp. Lägger upp en screen när man kommit en längre bit på vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Har gjort en till abstract bild som jag är väldigt stolt över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Mitt allra första test. Är 42 något speciellt tal så som alla de andra är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Är 42 något speciellt tal så som alla de andra är? Wait, 42 är väl ungefär den man inte frågar om!? Har du inte läst Hitchhikers guide to the galaxy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 (redigerad) Wait, 42 är väl ungefär den man inte frågar om!? Har du inte läst Hitchhikers guide to the galaxy? Nej. Är det det där om att 42 är svaret på livets gåta? Redigerad 27 mars, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 (redigerad) Wait, 42 är väl ungefär den man inte frågar om!? Haha, tänkte precis samma sak. Själv funderar jag på vad "101" betyder. Redigerad 27 mars, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Haha, tänkte precis samma sak. Själv funderar jag på vad "101" betyder. Tänk i bokstäver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Tänk i bokstäver. Jahaaaa. Jag har sett det användas på många ställen, men aldrig fattat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Mitt allra första test. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/4gaycw1eus8n.jpg 69! VAR ÄR 69??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Voila! Vaksala torg, Uppsala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Häftigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Har gjort en till abstract bild som jag är väldigt stolt över Det är grymt snyggt! Jag skulle vilja göra liknande grejer.. har du nån guide på hur du gör såna där grejer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) Det är grymt snyggt! Jag skulle vilja göra liknande grejer.. har du nån guide på hur du gör såna där grejer?? Vad använder du för program? Joe Dirt anävnder ju Cinema 4D... Det är olika för olika program, Annars så är det bara att googla typ Abstract tutorial och sedan ditt program. Redigerad 15 april, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Det är grymt snyggt! Jag skulle vilja göra liknande grejer.. har du nån guide på hur du gör såna där grejer?? Programmet jag använder heter Cinema 4D, Allt jag gjorde var att skapa en boll... Tog Matrix Extrude, fixade lite med inställningarna sedan gjorde jag ett snyggt material som jag la dig på min abstrakta objekt Jätte simpelt och Jätte snyggt Och tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Voila! Vaksala torg, Uppsala Woow, där åker jag buss genom varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts