P-C Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Grym! Hur lång tid har den tagit att göra, hittills? Uhm .. typ 3 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Har börjat att göra en "tribute" till min dröm gitarr. Fender Telecaster 1950's (färgerna stämmer inte, tog bara någon) och jag vet att plektrumskyddet är slarvigt gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Jag satt och gjorde det här i 3ds max igår (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Tycker bara denna ser så LEN ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Tycker bara denna ser så LEN ut! Vad är det för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 (redigerad) Tycker bara denna ser så LEN ut! Liknar antingen en hårfön eller en lampa. Redigerad 26 mars, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Vad är det för något?Kunde du inte bara ha dragit ett klassiskt "Dildo"-skämt istället? Det hade nog gått hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Vad är det för något? Har ingen aning. Jag gjorde den lite snabbt när jag försökte lära mig mer om texturer och liknande. Då var inte objektet "1:st class Pirority" Om du förstår vad jag menar? Kunde du inte bara ha dragit ett klassiskt "Dildo"-skämt istället? Det hade nog gått hem. Hahaha, Men denna borde i så fall vara till killar, P.g.a hålet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Hahaha, Men denna borde i så fall vara till killar, P.g.a hålet Kinky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 hejsan, var ett tag sen man va in på den här sidan.. har börjat på en modifiering av Turpulis Javelin.. dragracing som gäller här vettu! http://img79.imageshack.us/img79/4918/screenlu8.png http://img236.imageshack.us/img236/310/screen0xu5.png http://img150.imageshack.us/img150/417/screen1ba7.png behöver lite hjälp förresten med texturering och normals.. vill du hjälpa mig så skriv bara PM MINI UPDATE: http://img354.imageshack.us/img354/2807/screen3qb8.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 hejsan, var ett tag sen man va in på den här sidan.. har börjat på en modifiering av Turpulis Javelin.. dragracing som gäller här vettu! *BILDER* behöver lite hjälp förresten med texturering och normals.. vill du hjälpa mig så skriv bara PM MINI UPDATE: http://img354.imageshack.us/img354/2807/screen3qb8.png Hehe, cool. Program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Ser riktigt najs ut det där putte_tutte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Hehe, cool. Program? Zmod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 hejsan, var ett tag sen man va in på den här sidan.. har börjat på en modifiering av Turpulis Javelin.. dragracing som gäller här vettu! *bilder* Varför har du franska flaggans färger på bilen om man får fråga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 efter lång tid så har jag nu orkat göra lite mera.. vet inte riktigt hur jag ska få till halsen/huvet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Zmod? Ok.. efter lång tid så har jag nu orkat göra lite mera.. vet inte riktigt hur jag ska få till halsen/huvet... Grym, Program? Jag tror det kanske skulle se snyggare ut som du blurrar reflektionen på den gråa metalen? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Ok.. Grym, Program? Jag tror det kanske skulle se snyggare ut som du blurrar reflektionen på den gråa metalen? eller? jo jag har mkt kvar att göra..speciellt på metall delarna ... och så ska jag göra ala kanter lite mjukare.. förövrigt använder jag maya 3d:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Hittade en skokartong med massor av Warhammer-gubbar som jag målade för ca 5-6år sedan. Om det är okej att lägga upp sån modellering så kan jag knäppa några bilder och lägga upp senare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Hittade en skokartong med massor av Warhammer-gubbar som jag målade för ca 5-6år sedan. Om det är okej att lägga upp sån modellering så kan jag knäppa några bilder och lägga upp senare idag. "Visa vad ni gjort för 3D grejer osv", sålänge den är 3dimisonell så får du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Jag gjorde en snygg render på min rx7 igår http://img401.imageshack.us/img401/8678/rx7renderfm1.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts