Guest markus15 Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Här är en update på TT´n http://img292.imageshack.us/img292/2879/tttexturedzw2.jpg Jag har nu texturat hela bilen, Vad tycker ni om den? Jag ska nog fixa den här till gta sa sen Redigerad 21 december, 2006 av markus15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Bra jobbat Du får ta och fixa in den i Sa med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Här är en update på TT´n Jag har nu texturat hela bilen, Vad tycker ni om den? Jag ska nog fixa den här till gta sa sen Tycker den ser ut som den i NFS Carbon på pricken. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Tycker den ser ut som den i NFS Carbon på pricken. :/ Jag har väl kanske rippat den ur nfsc? men det blev nåt konstigt med mappingen så jag har texturat om hela bilen, Det var meningen att få texturerna så lika som möjligt som den i nfsc och det ser ut som om att jag har lyckats bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Fixat ingame på den i gta sa nu.. http://img85.imageshack.us/img85/5057/gtasa2006122319450324rs0.jpg http://img447.imageshack.us/img447/5779/gtasa2006122319451314os8.jpg Jag tror det är den första konverterade bilen från neeed for speed carbon, Jag har då inte sett någon annan som har hunnit före mig Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Den ser riktigt kung ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Najs , diggar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Kommer den bara i rött? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Antagligen inte. han kanske bara kör så nu när han testar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Och du har skaffat tillstånd att lägga ut den på nätet? Du vet väl att det kan vara olagligt att lägga ut konverterade bilar på nätet Redigerad 26 december, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Jag är markus15.. Jag fick problem med mitt account och jag har inte kunnat posta någonting men nu har jag gjort mig ett nytt med tillåtelse. ---------------------------- @:oscarw_89, Nej den kommer inte bara i rött.. Jag har gjort så att det går att färga om den och köpa paintjobs.. ---------------------------- @:I lol, För tillfället har jag glömt bort den lagen Jag kommer att släppa bilen ändå Redigerad 26 december, 2006 av Flinta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Tja Igår började jag med en ny bil och denna gången blev det en Datsun 1600 och så här ser den ut just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Gjorde den här handen i skolan. Det är en av tutorialerna i Maya 8. Blev rätt nöjd med den. Undrar hur Sianas blev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Men du flinta, är Audin på slutet av nfsc en TT? Fattade inte vad det var för bil, sen läste jag Le Mans på slutet där. Vad menas? Och och och, när ska du släppa den så jag kan installera den??? Googlade på det nu, Audi La Mans Quattro Redigerad 11 januari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Tja Vi ska göra ett konstverk i skolan på estetlektionerna och tänkte jag göra en 3d modell och sedan animera den, jag tänker göra modellen i zmodeler men jag behöver ett bra program att animera den i. Så min fråga är vilket animerings program tycker ni jag sak satsa på? troligen blir det en bil som ska animeras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Liten ficklampa, mitt första 3d-försök. Edit: inte gjort efter någon tutorial. Redigerad 4 februari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Bara gjorde en Randpom sak... Synd att et vart textur fel... http://ww2.beffo.se/upload/pic~/0te1osl5bd.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 (redigerad) Uppdrag: Snögubbe. Kul med ljussättningen. Redigerad 16 februari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Har börjat avancera lite. Uppdrag: mp3-spelare. http://pici.se/pictures/Dagtrq.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Har börjat avancera lite. Uppdrag: mp3-spelare. Grym! Hur lång tid har den tagit att göra, hittills? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts