Sir.Per Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Lol! varför ska han sätta den på sitt vapen? OM han tycker det är fult så har han väl ingen anledning att göra det! jag tycker det är snyggare utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Lol! varför ska han sätta den på sitt vapen? OM han tycker det är fult så har han väl ingen anledning att göra det! jag tycker det är snyggare utan. Håller med. Redigerad 6 mars, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) En kopia av min dator jag gjorde under ett LAN en gång Förlåt att jag quotar så långt bak. Vilket program använder ni? Redigerad 6 mars, 2006 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Förlåt att jag quotar så långt bak. Vilket program använder ni? Ahh! Jag har samma chassi som han hade/har Btw: tror han använde 3Ds max? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Ahh! Jag har samma chassi som han hade/har Btw: tror han använde 3Ds max? Han har fortfarande det chassit. Och känner jag tomten rätt är det anim8or som varit i farten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Han har fortfarande det chassit. Och känner jag tomten rätt är det anim8or som varit i farten. K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Grims sista på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 (redigerad) Grims sista på forumet. ...? Ska han sluta? Redigerad 11 mars, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 ...? Ska han sluta? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 (redigerad) Grims sista på forumet. http://img447.imageshack.us/img447/1453/katana5ov.jpg Läcker. Redigerad 11 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Snygg katana, Lämnar Grim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Snygg katana, Lämnar Grim? Såvitt jag vet har han blivit bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Här har jag gjort en bild i Maya 7,0.. Men kan någonn lägga ut länk på skit enkla tutorials till Maya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Här har jag gjort en bild i Maya 7,0.. Men kan någonn lägga ut länk på skit enkla tutorials till Maya? Hmm det ända du har gjort att att göra en röd boll och rendera eftersom gräset och blommorna finns färdigt i Maya paint tubs eller vad det heter men det e snyggt gjort ändå fin renderering llite mer reflektion på klotet kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Förlåt att jag quotar så långt bak. Vilket program använder ni? Det är rätt det som Siana säger, det är anim8or som jag använt Jag æger på att svara sent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Hmm det ända du har gjort att att göra en röd boll och rendera eftersom gräset och blommorna finns färdigt i Maya paint tubs eller vad det heter men det e snyggt gjort ändå fin renderering llite mer reflektion på klotet kanske Det skulle typ föreställa ett ägg i gräset. Men jag är hel nöjd Kan någon länka tutorials? LÄTTA tutorials. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Gjorde min första animering i anim8tor idag jag lägger upp den mycket avancerade animationen så ni kan ladda ner den Här Redigerad 26 mars, 2006 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Gjorde min första animering i anim8tor idag jag lägger upp den mycket avancerade animationen så ni kan ladda ner den Här Vad föreställer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Är det någon som använder/har använt sig av TrueSpace? Har laddat hem en demo. Värkar riktigt schysst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Är det någon som använder/har använt sig av TrueSpace? Har laddat hem en demo. Värkar riktigt schysst. Nej jag har inte provat det men ska när jag får tebax Grafikkortet. Kan någon länka tutorials till Maya 7,0? Redigerad 27 mars, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts