D.E Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Hmm. Vet inte om jag vågar äta den... *tittar mig omkring för att sedan äta upp kakan i en enda tugga* Men det var en snygg M14! Längtar tills weapon pack 3 släpps. Redigerad 27 februari, 2006 av D.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hmm. Vet inte om jag vågar äta den... *tittar mig omkring för att sedan äta upp kakan i en enda tugga* Men det var en snygg M14! Längtar tills weapon pack 3 släpps. Hehe bara tog en bild... thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 SÅ nu har jag orkat arbeta med bilen lite Jag har gjort luftintaget/gälen (eller va det nu heter) rund och gjort fälgar och ram, jag har oxo ändrat ganske mkt på fronten så att reflektionerna ska bli bättre, nu ska jag vara fixa stället melan framdäcken och gälen så att det blir snyggt. ...i övrigt är det väll ganska mkt jobb kvar på den ge gärna föslag va jag kan göra på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 SÅ nu har jag orkat arbeta med bilen lite Jag har gjort luftintaget/gälen (eller va det nu heter) rund och gjort fälgar och ram, jag har oxo ändrat ganske mkt på fronten så att reflektionerna ska bli bättre, nu ska jag vara fixa stället melan framdäcken och gälen så att det blir snyggt. ...i övrigt är det väll ganska mkt jobb kvar på den ge gärna föslag va jag kan göra på den Fixa spoilern!! Stör mig på att den ser ut som den gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Fixa spoilern!! Stör mig på att den ser ut som den gör. jo jag tror jag ska fixa en mer race spoiler altså mer som bilarna på den här sidan http://auta5p.car.cz/katalog/dauer/dauer_962lm_02.htm jag ska nog sno lite fler delar från den bilen eller sån här spoiler Redigerad 2 mars, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 SÅ nu har jag orkat arbeta med bilen lite Jag har gjort luftintaget/gälen (eller va det nu heter) rund och gjort fälgar och ram, jag har oxo ändrat ganske mkt på fronten så att reflektionerna ska bli bättre, nu ska jag vara fixa stället melan framdäcken och gälen så att det blir snyggt. ...i övrigt är det väll ganska mkt jobb kvar på den ge gärna föslag va jag kan göra på den Snygga fälgar... Hela bilen snygg. Som vanligt det vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Updaterat DE texturen litegran... ingen större skilnad men Chrome Den hadde ingen större bild så here it goes^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Updaterat DE texturen litegran... ingen större skilnad men Chrome Den hadde ingen större bild så here it goes^^ Gör du bara vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Gör du bara vapen? Har redan frågat honom, han vägrar göra något annat. Rätt synd tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Har redan frågat honom, han vägrar göra något annat. Rätt synd tycker jag. Man ska rikta in sej på något om man ska lyckas i spel världen... men funderar på människor ska försöka lära mig det på sommarlovet i Maya... Guld Ochså btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) SÅ nu har jag orkat arbeta med bilen lite Jag har gjort luftintaget/gälen (eller va det nu heter) rund och gjort fälgar och ram, jag har oxo ändrat ganske mkt på fronten så att reflektionerna ska bli bättre, nu ska jag vara fixa stället melan framdäcken och gälen så att det blir snyggt. ...i övrigt är det väll ganska mkt jobb kvar på den ge gärna föslag va jag kan göra på den Fyfan vad snyggt du har fått till ramen och däcken! Nice allså. Funderar på att försöka mig på maya Zack och siana: Han har ju sagt att han kanske ska göra en cross efter WP 3. Redigerad 3 mars, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Testade lite idag att bygga fram upphängningen eller va det nu heter ... om jag ska vara ärlig har jga typ ingen aning om hur det ska se ut men jag tkr det blev ganska bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Man ska rikta in sej på något om man ska lyckas i spel världen... men funderar på människor ska försöka lära mig det på sommarlovet i Maya... Guld Ochså btw Försök att sätta dit det där fågel märket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Försök att sätta dit det där fågel märket. Nej jag har alldrig sett det på en DE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Nej jag har alldrig sett det på en DE Du såg att det var en deagle som han höll i va ? Där har du en deagle som man ser örnen på, gör nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Du såg att det var en deagle som han höll i va ? Där har du en deagle som man ser örnen på, gör nu. Det är ingen riktig, det är 3d och felgjord som dom mesta CS 1.6 vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Det är ingen riktig, det är 3d och felgjord som dom mesta CS 1.6 vapen Men det är ändå en deagle, och de brukar inte så riktigt likadana ut i spel. Det är en spel-deagle, alltså en deagle, bara att sätta igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Men det är ändå en deagle, och de brukar inte så riktigt likadana ut i spel. Det är en spel-deagle, alltså en deagle, bara att sätta igång. Min ska vara realistisk, inte härma cs crappiga vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Min ska vara realistisk, inte härma cs crappiga vapen Du kan ju bara sätta dit en fin örn på dina jätte seriösa vapen, tror inte att någon av oss klagar bara för att det sitter en örn på pistolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Du kan ju bara sätta dit en fin örn på dina jätte seriösa vapen, tror inte att någon av oss klagar bara för att det sitter en örn på pistolen. Jag skiter i om ni skulle klaga att jag inte härmar cs fula DE, tror det satt en mycket mindre är på dom tidigaste pistolerna, men modellen har ändrats sen dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts