Jesper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Nej så man ser hur själva modellen ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Pillade ihopp lite delar på min m9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Okej. nice btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Du är fan inte mänsklig GRIM siana: jag slänger inte bort min talang med bilder o moddar man utväcklar det hela tiden men har redan jobb på ett litet spel företag som modelerare o eventuelt skinnare Jag menar att du borde göra andra modeller än vapen när du är så duktig. Redigerad 28 oktober, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) ......... Redigerad 18 augusti, 2006 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Modellering verkar ballt, ska försöka mig på 3ds Max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Modellering verkar ballt, ska försöka mig på 3ds Max. Om du alldrig har hållit på tidigare kanske du ska testa nått lättare fast iof vet jag inte om 3ds-max e svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Du är fan inte mänsklig GRIM Jag menar att du borde göra andra modeller än vapen när du är så duktig. Jag ska försöka göra en gammal honda cross efter jag e färdig med vol III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Försökte mig på sketchup, blev ganska nöjd faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Håller på med en Uzi carbine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Grim jag längtar tills du är klar med crossen ska lätt tanka den känner på mig att den kommer bli über snygg Edit: Byter du signatur typ varannan timma ? Redigerad 29 oktober, 2005 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Grim jag längtar tills du är klar med crossen ska lätt tanka den känner på mig att den kommer bli über snygg Edit: Byter du signatur typ varannan timma ? Han använder la Azupload eller nåt liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Grim jag längtar tills du är klar med crossen ska lätt tanka den känner på mig att den kommer bli über snygg Edit: Byter du signatur typ varannan timma ? Japp jag med lite... men kan ju inte vara särskilt svårt, bara motorn men kanshe gör motorn halvt 3d o halvt textur såg en kille som gjorde det som blev skit fint engång... nej jag har e rotator som bytar min sig varenda gång den laddas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 nej jag har e rotator som bytar min sig varenda gång den laddas "Han använder la Azupload eller nåt liknande" ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Har börjat på en k50 i sketchup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Har börjat på en k50 i sketchup. *Bild* Snyggt! Lägg in den till San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 "Han använder la Azupload eller nåt liknande" ^^ Jo jag SÅG, men han kanshe inte viste vad azupload är så jag förklarade så sluta spamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Snyggt! Lägg in den till San Andreas. Tror inte jag orkar det man måste ju ha hela zmodeler2 osv. det får nog för bli en modell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Daz Robot! http://img494.imageshack.us/img494/1092/robot6fm.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts