Chilli_13 Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Japp thx Patrik^^^o Cjili_13 Wei, hade rätt Edit: Ny sida Redigerad 18 februari, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) *plz ignore this message* Redigerad 18 februari, 2006 av BigSmoke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Grim , har du funderat på att göra en hemsida där du lägger upp alla dina konstverk sammlade? Eller du kanske redan har en ? Sjukt snygga vapen annars. skulle vara kul att se dig göra närstrisvapen också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Grim , har du funderat på att göra en hemsida där du lägger upp alla dina konstverk sammlade? Eller du kanske redan har en ? Sjukt snygga vapen annars. skulle vara kul att se dig göra närstrisvapen också! Thx Skulle vilja ha en sida men kan inte än... ska plugga webdesign nästa år^^ Btw Gjort en M16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Thx Skulle vilja ha en sida men kan inte än... ska plugga webdesign nästa år^^ Btw Gjort en M16 Snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 En kub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 En kub: Ouuu Jeffla 1337 skillz som behövs för att göra det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 En kub: OMFG!!!!! HUR GJORDE DUU DEN!!!!1111 ÄLSKAR TEXTUREN!!1111111 btw gjort en test layout med mina senaste vapen... http://img311.imageshack.us/img311/6952/gwrt0os.jpg inget som slår kuben men jag e n000beH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) .så nu har jag börjat med ett projekt som jag säkerligen kommer lägga lite tid på. fronten ska jag bygga om helt så den blir lite mer "mean" det e en sportbil som har influerats av många kända märken tex Ferarri, Porsche, Jaguar... ge gänra föslag på vad som kan förbättras och göras om,coola detaljer osv Redigerad 21 februari, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Tycker det ser ut som att hjulen får lite för lite plats där fram. Edit: Var ska du ha motorn? Förövrigt skitbra jobbat. Hur fungerar meshsmooth i Maya måste man använda quads eller funkar det bra med tris också? Redigerad 21 februari, 2006 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Tycker det ser ut som att hjulen får lite för lite plats där fram. Var ska du ha motorn? Förövrigt skitbra jobbat .jo jag märkte det det e därför jag ska bygga om hela fronten där bak sätter jag motorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 inget som slår kuben men jag e n000beH Dina vapen ser ut som skrot i jämförelse med kuben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 .så det fick plats med hjul... det blev rätt bra tkr jag... ...eller??!! Jag döper den till Ferrotus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Visa wire förövrigt ser det väldigt bra ut med tanke på att du inte använt några referensbilder. Det enda jag inte riktigt gillar är att dörren känns för stor och klumpig till en sportbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Visa wire förövrigt ser det väldigt bra ut med tanke på att du inte använt några referensbilder. Det enda jag inte riktigt gillar är att dörren känns för stor och klumpig till en sportbil. .altså den icke smoothade versionen ser förjävlig ut visar bild sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Dina vapen ser ut som skrot i jämförelse med kuben J vet jag önslar jag ochså kunde göra såna raka och jämna kuber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Kastade ihopp lite grejjer på m4an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Kastade ihopp lite grejjer på m4an Nice Bra att du drog upp tråden igen, började sakna den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nice Bra att du drog upp tråden igen, började sakna den Hehe ja btw m4 ska updateras bara testar lite grejjer på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Hehe ja btw m4 ska updateras bara testar lite grejjer på den Nice... Vad är det för font du använder på dina sign och så`? plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts