Stora_tomtefar Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Det blir ju rätt bra tomtefar ! Tack tack Jag känner mig tämligen nöjd än så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Kan någon hjälpa mig att bestämma va jag ska ha för stil på hot rodden visa gärna med bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nu är modellen på ciaoen klar http://img46.imageshack.us/img46/8451/ciaobackground8fr.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Det blir nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Det blir nice Tack (fireblade logga in på msn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Nu är modellen på ciaoen klar Kan inte så mkt om moppar men... Ingen motor? Redigerad 12 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Kan inte så mkt om moppar men... Ingen motor? .motorn sitter i ramen på ciaoen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 .motorn sitter i ramen på ciaoen Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 .motorn sitter i ramen på ciaoen Till mig sa han att den inte var klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Till mig sa han att den inte var klar. Nej jag kom på det när du sa det, att jag hade glömt motorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nej jag kom på det när du sa det, att jag hade glömt motorn Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nej jag kom på det när du sa det, att jag hade glömt motorn .men motorn sitter väll i ramen typ?? eller e jag helt ute o cyklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nej det är ingen synlig motor, men en sak till det ska väl inte va en sån där stång? (den översta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nej det är ingen synlig motor, men en sak till det ska väl inte va en sån där stång? (den översta) Nej orginal är det inte det men det är många som sätter dit en ramförstärkning på sina ciao:ar Copstar: nej motorn ska vara inbyggd i ramen men cylindern ska sticka ut där nere vid tanken typ för om man tittar under den nu är det bara 1 tomt hål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Sådär, nu börjar min tyffing bli fulländad Hittade ingen bra textur att ha på skorna. Dessutom så cpar en eventuell texturer upp sig längsmed sidorna på skorna, så det fick bli trista färger istället *EDIT* Och ja, skorna är en aning stora! Redigerad 13 februari, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Sådär, nu börjar min tyffing bli fulländad Hittade ingen bra textur att ha på skorna. Dessutom så cpar en eventuell texturer upp sig längsmed sidorna på skorna, så det fick bli trista färger istället *EDIT* Och ja, skorna är en aning stora! En aning? nice btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Snygg...ska den va med i ett kommande spel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) OK nu har jag bestämt still på den iaf nu ska jag bara försöka förvärkliga mina drömmar Tänkte köra lite "street rod" stil hette det tydligen Några exempel... BILD 1 BILD 2 Så jag har mycket jobb kvar på min för att får den att se lite "rå" ut det första jag ska göra nu är att bygga ett par fina fälgar och sedan bygga rodden efterdom (sry för den super polerade lacken, det blev inte som jag ville ) Redigerad 13 februari, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Slänger völ upp en bild på mitt projekt också då. det ska bli en volvo 360 eller dylikt till slut kanske en pro street verision om jag orkar fortsätta copstar: tycker nog det varti bättre med en rat rod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Snygg...ska den va med i ett kommande spel eller? Jag hade tänkt det. Fast då har jag nog versionen med färre polygoner. Jag försöker animera jäveln på ett bra sätt nu, men det går väl lite sisådär @Jesper Den där överblanka lacken är väldigt kåtframkallanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts