asshumla Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Copstar, varför gör du inte din SENDA ? Eller en riktigt fin hotrod ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Den är på 12 000 pollys = du har ingen aning om vad du pratar om Jo, det har jag. Verkar veta mer vad jag pratar om än du gör iaf. Redigerad 12 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jo, det har jag. Verkar veta mer vad jag pratar om än du gör iaf. Mm eller hur, du ser ju iaf hur mycket pollys min ciao hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Mm eller hur, du ser ju iaf hur mycket pollys min ciao hade Japp. Och? Jag skiter fullständigt i hur mkt din ciao hade, eller har. Men du har iaf onödiga polyfält på din mopped. godnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Japp. Och? Jag skiter fullständigt i hur mkt din ciao hade, eller har. Men du har iaf onödiga polyfält på din mopped. godnatt. Var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Var? Där det är markerat med rött t.ex. Där där det onödigt rundt. Man måste ha ett spel med en jävla bra grafik motor om man ska se skillnad på det och om det skulle vara mindre ta typ 8-10:a kantigt? Överallt där det är så rundt kan du korta ner och tjäna några polys, utan att det kommer märkas i spelet. Redigerad 12 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Har inte dom fälgarna längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Har inte dom fälgarna längre. Vilka fälgar har du nu då...? Och det är inte bara på fälgarna som du ser. nu säger jag godnatt. -Godnatt. Redigerad 12 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Tack till Asshumla för förslaget, det blev en hot rod, fast jag vet inte riktigt va jag ska ha för stil ännu. gjorde lite på den imorrse Redigerad 12 februari, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nice copstar, men de behöver man inte säga för allt du gör är ju nice ! Om du behöver flames sen så kan jag kolla om jag har kvar nå flames ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag tänkte börja och leka med zmodeller igen så jag behöver tips på någon bil som inte är allt för svår att göra, gärna blueprints till bilen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Volvo 142 ombyggd till streetracebil med scoop och feta bakhjul me vit text på ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hittar du några blueprints på en 142 så ska jag försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Kan kolla lite ! EDIT: Hittar inget ! :'( Redigerad 12 februari, 2006 av asshumla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag har också letat lite men kan inte hitta något. Något annat tips på bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag har också letat lite men kan inte hitta något. Något annat tips på bil? http://img122.imageshack.us/img122/793/144bp4zq.th.jpg http://img122.imageshack.us/img122/4777/volvo142top7cg.jpg Vet ej om det e rätt men, e ej så insatt i sånt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Eller en streetrace 740 med scoop o feta bakdäck me text ? EDIT: Fixade stavfel ! Redigerad 12 februari, 2006 av asshumla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Det verkar vara rätt men det kanske blir svårt att få bilderna lika stora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Okej, här är en liten update på min gybbe Själva kroppen lade jag inte ner så mycket kärlek på, och jag ville få det att se om som om han bär en tunn långärmad tröja under skjortan... det blev sådär, men händerna är jag lite stolt över (Även om du fortfarande kräver lite finslip) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Det blir ju rätt bra tomtefar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts