Jesper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Varför? Ska det finnas en tråd för varje 3d program eller? Saker gjorda i sketchup är ju modeller det med. Det blir ju inte mer modell bara för at den är gjord i ett annat program eller att den texturerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Varför? Ska det finnas en tråd för varje 3d program eller? Saker gjorda i sketchup är ju modeller det med. Det blir ju inte mer modell bara för at den är gjord i ett annat program eller att den texturerad. Nej mbara det att sketchup är inte lika seriöst... det e lite mer lek om man säger så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Nej mbara det att sketchup är inte lika seriöst... det e lite mer lek om man säger så... Alla 3D-program är väl mer eller mindre till för att leka i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jo så är det nog och sketchup ät ju igentligen ett arkitekt program så det är inte menat att vara en lektstuga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Okej, nu har jag lagt till lite hår och finslipat på ansiktet. Nu ser han ju nästan normal ut! *EDIT* Bah! Låt modelleringstråden hysa bilder på saker av högre klass än modeller av en halvdan skiftnyckel eller annat som det inte lagts ner så mycket kärlek på! Sktechuptråden kan gott innehålla lite allt möjligt om just sketshup. Redigerad 11 februari, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Du får ta och byta frisyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Du får ta och byta frisyr Frisyrer är inte min starka sida, skall du veta. Dessutom har jag ingen aning om någon bra teknik när det gäller att göra frisyrer Redigerad 11 februari, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Frisyrer är inte min starka sida, skall du veta. :roleyes: Dessutom har jag ingen aning om någon bra teknik när det gäller att göra frisyrer Inte jag heller men i maya finns det en funktion som lägger till hårstrån som kan röra sig i vind och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 HAhaha, Copstar, när du sa det fick jag tanken att du testat sätta massa hår på din mc ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Inte jag heller men i maya finns det en funktion som lägger till hårstrån som kan röra sig i vind och sånt Jag har bara anim8or som inte är välsignade med sådana überfunktioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag har bara anim8or som inte är välsignade med sådana überfunktioner Grunden till frillan ser nog rätt bra ut, men håret som "sticker fram" ser lite galet ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Inte så där mkt... Och hur vet du det? du har ingen aning om hur mycket pollys den är på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Så där, nu orkade jag göra den röd. det e fortfarande mycket jobb på den... fast jag vet inte om jag ska göra klart den mera nu... ...och om jag gör det så dröjjer det nog ett tag innen jag tar upp den igen Redigerad 11 februari, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Så där, nu orkade jag göra den röd. det e fortfarande mycket jobb på den... fast jag vet inte om jag ska göra klart den mera nu... ...och om jag gör det så dröjjer det nog ett tag innen jag tar upp den igen Jag är stolt över dig, Copstar! Jag är din far Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Så där, nu orkade jag göra den röd. det e fortfarande mycket jobb på den... fast jag vet inte om jag ska göra klart den mera nu... ...och om jag gör det så dröjjer det nog ett tag innen jag tar upp den igen Jävligt fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Tack för kommentarerna... har någon nån idé på va jag kan börja på för nått ?? jag kanske ska börja på en chopper låter det vettigt ? Redigerad 11 februari, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Tack för kommentarerna... har någon nån idé på va jag kan börja på för nått ?? jag kanske ska börja på en chopper låter det vettigt ? Gör en fin cross Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Och hur vet du det? du har ingen aning om hur mycket pollys den är på Räcker med att titta på den Copstar: Hmm. du har ju redan gjort en chopper. Gör nån sport Mc eller kanske en gammal t-ford? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Tack för kommentarerna... har någon nån idé på va jag kan börja på för nått ?? jag kanske ska börja på en chopper låter det vettigt ? Gör en människa Eller något djur. Det är alltid behagligt att titta på animerade djur. Iallafall om de är bra gjorda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Räcker med att titta på den Copstar: Hmm. du har ju redan gjort en chopper. Gör nån sport Mc eller kanske en gammal t-ford? Den är på 12 000 pollys = du har ingen aning om vad du pratar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts