syyyg Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Skulle chansa på syyyyyg Ja heter faktiskt syyyg på gtamods. med 3 y Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Ja heter faktiskt syyyg på gtamods. med 3 y Ok, det heter du säkert på gtamods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Så OT nu med att Min Desert eagle 50.AE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Gjorde en fälg till motorcykeln tog idag och igår att göra Redigerad 9 februari, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Så OT nu med att Min Desert eagle 50.AE Den är fin Men jag tycker inte att den är lika fin som dina andra vapen är. Vet inte varför men jag tycker så. EDIT: Snyggt copstar Redigerad 9 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Gjorde en fälg till motorcykeln tog idag och igår att göra OMG. het!!! Skit snyggt! Den där motorcykeln kommer nog bli fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 OMG. het!!! Skit snyggt! Den där motorcykeln kommer nog bli fin! Jo om jag bara orkar fixa alla små fel tanken skulle jag behöva bygga om... ...men jag vet inte hur jag ska få den bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jo om jag bara orkar fixa alla små fel tanken skulle jag behöva bygga om... ...men jag vet inte hur jag ska få den bra Lägg up den bilden som du har som visningsbild på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 S¨Å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 S¨Å Gjord i Maya? Hur lärde du det så kvickt? *Snörvlar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 S¨Å Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Gjord i Maya? Hur lärde du det så kvickt? *Snörvlar* Nja men jag har ju arbetat i zmod i några år så det kanske blir lite lättare då (:!!! tack alla som jag inte tackat Redigerad 9 februari, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 S¨Å Vad fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Snart e motorykeln helt klar och jag är väldigt nöjd med resultatet eftersom allt är 100% gjort av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Snart e motorykeln helt klar och jag är väldigt nöjd med resultatet eftersom allt är 100% gjort av mig Haha! Jag skrattar så snyggt det är!! btw: blir kul att se polycounten om Mr.cop vågar skriva den Edit: nu när jag tänker efter så ser det ut som samma motorcykel som i The great escape. Riktigt syggt med alla detaljer. Redigerad 10 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Snart e motorykeln helt klar och jag är väldigt nöjd med resultatet eftersom allt är 100% gjort av mig Snyggt, om polyscounten inte e såg hög borde du lägga in den i SA. btw vad e polycounten hitils? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Snyggt, om polyscounten inte e såg hög borde du lägga in den i SA. btw vad e polycounten hitils? Han har slutat moda GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Det är väll ca 100 000 faces just nu men jag skulle säkert kunna göra den lika bra med mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Det är väll ca 100 000 faces just nu men jag skulle säkert kunna göra den lika bra med mindre Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Det är väll ca 100 000 faces just nu men jag skulle säkert kunna göra den lika bra med mindre Ja det var väldigt mycket... men finns det inte något typ poly reduser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts