FoxtroT Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Vet ej ms men troligen 80 kanshe.. ja blowback det e hardkick jue XD hard kick e kfraftigaste rekylen i en airsoft Ok Kan inte så mkt om soft air guns! Syyyg: Vad är det du inte fattar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Här kommer en bild för dom som diggar HIM. Syyyg börjar bli lite iriterande nu, jag har länkar tråden o allt posta där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 @Syyyg: Det där grejjset är en kränkning mot HIM, akta så han inte stämmer dig ! Skulle förresten va ganska bra, då tar dom dig till fosterhem för ni inte har råd o betala stämningen, så vi slipper dina models ! ! @GRIM: Jag älskar dina Co2vapen, du får skicka en gruppbild på dom sen ! *Dregglar redan !* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 @Syyyg: Det där grejjset är en kränkning mot HIM, akta så han inte stämmer dig ! Skulle förresten va ganska bra, då tar dom dig till fosterhem för ni inte har råd o betala stämningen, så vi slipper dina models ! ! @GRIM: Jag älskar dina Co2vapen, du får skicka en gruppbild på dom sen ! *Dregglar redan !* Det e inget fel på hans sketchup grejjer han borde bara posta dom i sketchuptråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 @Syyyg: Det där grejjset är en kränkning mot HIM, akta så han inte stämmer dig ! Skulle förresten va ganska bra, då tar dom dig till fosterhem för ni inte har råd o betala stämningen, så vi slipper dina models ! ! @GRIM: Jag älskar dina Co2vapen, du får skicka en gruppbild på dom sen ! *Dregglar redan !* Skit i de du ditt ass och varför de en förolämpning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Det stavas as Det är en förolämpning mot det bandet. Mina ögon brinner :'( No offense Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Det stavas as Det är en förolämpning mot det bandet. Mina ögon brinner :'( No offense Ha menade nog ass, engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Det är faktiskt rätt kul att se på alla hans poster, han är så finurligt kulig, precis som en kille i min klass som är helt borta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Det är faktiskt rätt kul att se på alla hans poster, han är så finurligt kulig, precis som en kille i min klass som är helt borta... Kanske är kul att kolla på men det kan man ju göra i sketchup tråden också (:!!! denna tråden är väl för lite mer avancerade program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Kanske är kul att kolla på men det kan man ju göra i sketchup tråden också denna tråden är väl för lite mer avancerade program? Jupp, så är det typ. On topic: Har inte gjort ngt på länge nu, någon som har några idéer på vad man kan göra? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Kanske är kul att kolla på men det kan man ju göra i sketchup tråden också denna tråden är väl för lite mer avancerade program? Bästa att grim slutar skriva här då. Och jag. det står ingenstans att det ska vara avancerade program! bara modeller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) Grim använder inte bara sketchup han använder andra program för att rendera sen visar han upp dom här, dom grejjerna som bara är gjorda i sketchup har han lagt i sketchup tråden. Glokalnet: ja varför inte? och alla klagar på syygs grejjer för att han spammar med massa 5mins projekt ni andra lägger iaf ner tid på sakerna, kanske är bäst att ha en moddelringstråd och en sketchup tråd för 5mins projekt från sketchup. Redigerad 8 februari, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Bästa att grim slutar skriva här då. Och jag. det står ingenstans att det ska vara avancerade program! bara modeller. Jag postar inte sketchup grejjer! 1 jag gör vapenet i sketchup 2 uv mappar i Zmodeler 3 Gör en skin = SERIÖST Så här gör inte jag 1 gör något i sketchup 2 tar en print screen (ink hela skärmen med start) 3 postar 347 bilder på den med ytterst små förändringar = Oseriöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Det är faktiskt rätt kul att se på alla hans poster, han är så finurligt kulig, precis som en kille i min klass som är helt borta... De va snällt sagt förutom det där me killen som va helt borta...stämmer inte på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 De va snällt sagt förutom det där me killen som va helt borta...stämmer inte på mig. Ok, det tror jag faktiskt inte killen i min klass tycker om sig själv heller, så jag förväntade inte mig att du skulle fatta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Sluta spamma nu om vem som e dummast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 1 gör något i sketchup 2 tar en print screen (ink hela skärmen med start) 3 postar 347 bilder på den med ytterst små förändringar = Oseriöst Syftade du på mig där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Syftade du på mig där? Skulle chansa på syyyyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) Syftade du på mig där? Låter mer som om han försöker beskriva Syyyg Sir.Per Hann före Redigerad 8 februari, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Ok, bra då är jag nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts