Jump to content

Modellering

Mathias
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nice som fan GRIM ! :ermm:

Sen så är väll de där siktet på SD modellen lite större antar jag, så man kan sikta trots att ljuddämparn är lite större än, hur fan ska man säga, mantelskiten o de(antar att de är så ! :) ) ! ;P

Japp helt rätt Asshumla ibalnd brukar man tillomed ha annat grepp på magget här ärr en bild på dom valig usp och sd usp som har lite förlängs pipa för att man ska kunna sätta på ljuddämparen

post-24-1139336936_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äger du nåt vapen?

Nej inga skutvapen har bara en stillet butter fly och en kastyxa

Men hadde en gång i 6:an 7:an en skrammlig gammal Colt gouverment som jag dumt nog bytade bort till en kompis som tappade den i skolan när han spelade biljar DUH! sen tog vaktmästarna den.... fan vad jag ongrar det :ermm:

men jag mistänker att dom har den för dom hånflinar alltid när jag frågar om den :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo finns en sån på 1.6, sen så dedär me siktet som du sa var min mening typ ! :)

Haha, du borde få den ju om dom har den ! ;P

Men hade inte du en massa Co2vapen ? :ermm:

Jo en Mp5a2 från Classicarmy och sd frontsats, 2 Chrome DEs med hard kick från marui och en Mac-11a1 med ljud dämpare från kc s eller något de tommer 50 kulor på 3 sec ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor