VickeX Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Varför är det kul att göra trede saker? Kan man gå omkring i dom sen eller med någon slags free look eller någonting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Varför är det kul att göra trede saker? Kan man gå omkring i dom sen eller med någon slags free look eller någonting? Av samma orsak som de e kul att måla eller göra musik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Av samma orsak som de e kul att måla eller göra musik... Ok alltså att bara göra? Edit: Riktigt fina saker ni gjort Redigerad 27 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) .... Redigerad 31 oktober, 2005 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 En chopper som jag testade lite på.. jag kanske har visat den förut... men isåfall får ni se den igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Väldigt fint som alla dina andra saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 En chopper som jag testade lite på.. jag kanske har visat den förut... men isåfall får ni se den igen Über sekksig chopper... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Väldigt fint som alla dina andra saker SU.... Försök o lära dig quota... Man får väl posta en bild i en tråd om det står att just såna bilder ska vara där... Du behöver ju inte vara så himla avundsjuk på GRIM... Edit : Snygga bilder... en del iaf... Redigerad 27 oktober, 2005 av packe_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) .... Redigerad 31 oktober, 2005 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Är inte det minsta avundsjuk på grim. tycker han gör fina vapen. men det hela handla om att den här tråden var skapad för att slippa massa bilder på modeler i modshowroom på grejor som aldrig kommer in i spelet. så då tyckte jag det var lite onödigt att han posta 3miljoner bilder på vapen han redan postat där. Jaa, men det fanns ju ingen begrensning på vad för slags bilder det ska va Klart man får visa flera miljoner bilder om man vill. Det är ju det den här tråden är skapad till... Att visa modeller Så länge det e en modell så hör den hemma här. Redigerad 27 oktober, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 JA men fortfarande onödigt men skit i det här nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Min andra pistol jag gjort i Sketchup. http://img432.imageshack.us/img432/3888/handgun11cw.png http://img446.imageshack.us/img446/9805/handgun26wi.png Bättre blir jag ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Ett Nintendo Entertainment System (NES 8-BIT) testade att göra i zmod... det går säkert att få till den bättre om man orkar sitta o pilla lite btw jag blev ganska nöjd med Spelet (kasseten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Ett Nintendo Entertainment System (NES 8-BIT) testade att göra i zmod... det går säkert att få till den bättre om man orkar sitta o pilla lite btw jag blev ganska nöjd med Spelet (kasseten) Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Är inte det minsta avundsjuk på grim. tycker han gör fina vapen. men det hela handla om att den här tråden var skapad för att slippa massa bilder på modeler i modshowroom på grejor som aldrig kommer in i spelet. så då tyckte jag det var lite onödigt att han posta 3miljoner bilder på vapen han redan postat där. edit vad ska jag quota? kolla jag kunde Varför whinar du inte på copstar då och dig själv ni båda använder era saker till gta med och till annat så sluta göra bort dig sj nu o STFU! copstar jävligt heta du får ta o släppa dom till SA snart jag ahdde lätt tankat dom EDIT OMG COPSTAR!!! fan va hett taxturera den med med typ supermario Redigerad 28 oktober, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jesper snälla, tror du e nått jävla pro bara för att du lyckas rita av ett vapens linjer med sketchuppennan o sen använda Extrudetool för att göra den tjock OMG... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) .... Redigerad 31 oktober, 2005 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 ja du va ju jävla mogen nu. är det ingen som kan diskutera normalt. ja har inte ritat av conturerna och tagit extrud. du kan ju ta och göra ett snyggare vapen om du är så duktig. och om du läste så använder jag inte sketchup bara nu använder jag för det mesta zmodeler och kan göra bilar och två hjuliga fordon du kan ju ta dig en titt på dakotan om du inte tror mig. Copstar har inte lagt in den där choppern i sa vad jag vet och inte nes konsollen heller. och de saker jag postat här har jag inte använt till gta. Visst kan ta o lägga upp en m82a1 gjord i 3ds max 7 senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 MM gör det utan texturer och med wireframe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 MM gör det utan texturer och med wireframe. Så att du kan se antalet polys då eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts