FoxtroT Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Ok, jag är inte expert på vapen men ja tycker att pipan eller va de nu heter ser lite kort ut Den är kort på p228 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Snyggt Glockalnet Redigerad 5 februari, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Snyggt Glockalnet Thx Update: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Oj jäävlar!!!! Fan va snyggt Grim & Glockalnet, best Weapon modellers Redigerad 5 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Thx Update: Ja kollade på lite bilder och den e jäkligt snyggt gjord. Bra gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Här kommer en till bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Oj jäävlar!!!! Fan va snyggt Grim & Glockalnet, best Weapon modellers Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) No offence men det finns en sketchup tråd använd den istället den finns ju av en anledning EDIT: sketchup tråden verkar vara borttagen... jag gör en ny så kan ni posta där... Redigerad 5 februari, 2006 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 No offence men det finns en sketchup tråd använd den istället den finns ju av en anledning EDIT: sketchup tråden verkar vara borttagen... jag gör en ny så kan ni posta där... Men min ska in i GTA sa. kanske inte var mig du syftade på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Men min ska in i GTA sa. kanske inte var mig du syftade på? Posta i moddnings forumet^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Gjorde bränsle kranen eller va den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Posta i moddnings forumet^^ Jag kan likagärna posta här. så jävla dött i modding delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag kan likagärna posta här. så jävla dött i modding delen Det är ju dött där pga ingen postar där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Det är ju dött där pga ingen postar där Japp Varför inte låta den dö ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Japp Varför inte låta den dö ut då? För folk gillar mods.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Gjorde bränsle kranen eller va den heter OMG riktigt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 För folk gillar mods.. Ja, men då är det väl bara för dom som gillar mods att börja skriva där. Eller är det ju bara att du drar upp ett nytt vapenpack så blir det liv där som aldrig förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Här kommer en update. Redigerad 6 februari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Asså fattar inte hur man lägger in 2 bilder på samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Asså fattar inte hur man lägger in 2 bilder på samma Lika lite som du fattar att du ska posta i sketchup tråden Men jag e så snäll så jag länkar DEN och Image Shack så du kan posta fler än en bild per gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts