Stora_tomtefar Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Försök få in den i gta skulle va coolt o ersätta pizza moppen Btw håller på me den desert eagle, inte färdig än som nog syns men vad tycks hitils? 941 polys desutom rätt nöjd med polycounten.... Långt ifrån ditt bästa verk, måste jag erkänna. Du har dock lyckats få in en mysig plastik look på den! (Det är inte meningen, va?) Gullig polycount, dock. Jag är kär i low-poly-saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 On Topic nu Jag har gjort ganska mkt små grejjer på den nu... men bilden visar inte allt Det Som e gjort är nog -bakskärm -sadel -slang från tanken till motorn och lite till btw. jag vet att det blev lite för ljust och att motorn blev för blank Nice... men e inte tanken bredare?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Nice... men e inte tanken bredare?? Menar du på orginalet eller på min förra bild ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Menar du på orginalet eller på min förra bild ??? Originalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 On Topic nu Jag har gjort ganska mkt små grejjer på den nu... men bilden visar inte allt Det Som e gjort är nog -bakskärm -sadel -slang från tanken till motorn och lite till btw. jag vet att det blev lite för ljust och att motorn blev för blank Snyggt, kommer bli skitbra när det e klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Långt ifrån ditt bästa verk, måste jag erkänna. Du har dock lyckats få in en mysig plastik look på den! (Det är inte meningen, va?) Gullig polycount, dock. Jag är kär i low-poly-saker Den är inte färdig än den komemr bli mycket snyggare sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Den är inte färdig än den komemr bli mycket snyggare sen Grim, kan inte du göra lite texturer åt mig? Till en p228 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 On Topic nu Jag har gjort ganska mkt små grejjer på den nu... men bilden visar inte allt Det Som e gjort är nog -bakskärm -sadel -slang från tanken till motorn och lite till btw. jag vet att det blev lite för ljust och att motorn blev för blank Jävlar, vacker! Den ser nästan äkta ut, jag får ögondamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jävlar, vacker! Den ser nästan äkta ut, jag får ögondamp. Ögondamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Grim, kan inte du göra lite texturer åt mig? Till en p228 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Glockalnet, övning ger färdighet, så öva, öva och öva så blir du bra också ! För Grim ska inte bli din slav, då blir du inte bättre heller, utan öva så blir du bättre själv istället ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Här får ni ni som tyckte att jag skulle göra hus en bild på mitt senaste hus! Redigerad 4 februari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Glockalnet, övning ger färdighet, så öva, öva och öva så blir du bra också ! För Grim ska inte bli din slav, då blir du inte bättre heller, utan öva så blir du bättre själv istället ! Mm Men jag är inte så speciellt bra på t.ex photoshop. Men får väl testa syyyg: Weird Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 syyyg: Weird Va då då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Va då då? Det var snyggt för en gång skull (förlåt) Men du slösar för mkt med polysar. Om du tänkt ha det i ett spel dvs. Redigerad 4 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Det var snyggt för en gång skull (förlåt) Men du slösar för mkt med polysar. Om du tänkt ha det i ett spel dvs. Nä ja ritar bara för skojs skull för ja har ändå inga passande spel. Btw Tack för att du sa att det var snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Nä ja ritar bara för skojs skull för ja har ändå inga passande spel. Btw Tack för att du sa att det var snyggt Np Håller på med en sig sauer p228, började på den för ca. en timme sedan Redigerad 4 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) @oscarw_89: Kan jag joina sen när jag hämtat nya datorn i slutet på månaden(ifall zmod funkar på den datorn !) ? Det är inte jag som bestämmer över GTA-Sweden, har för mig att jag blev inbjuden att vara med, men bara du börjar på något så får du nog vara med. EDIT: Det var snyggt för en gång skull (förlåt) Men du slösar för mkt med polysar. Om du tänkt ha det i ett spel dvs. Redigerad 4 februari, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Långt ifrån ditt bästa verk, måste jag erkänna. Måste tyvärr hålla med där. du har gjort betydligt snyggare saker än dom där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Np Håller på med en sig sauer p228, började på den för ca. en timme sedan Ok, jag är inte expert på vapen men ja tycker att pipan eller va de nu heter ser lite kort ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts