Jesper Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Här får ni en bild på min k50 flakmoped inte klar med styrningen så inga bilder under ifrån Redigerad 4 februari, 2006 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Fint Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Skärgår'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Här får ni en bild på min k50 flakmoped inte klar med styrningen så inga bilder under ifrån Fan va nice!! lägg dit ett flak öl med eller 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Tack för kommentarerna! det får bli lite detaljer när jag fixat funktionen styrning och hjul upp hängningen fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Tack för kommentarerna! det får bli lite detaljer när jag fixat funktionen styrning och hjul upp hängningen fram. Försök få in den i gta skulle va coolt o ersätta pizza moppen Btw håller på me den desert eagle, inte färdig än som nog syns men vad tycks hitils? 941 polys desutom rätt nöjd med polycounten.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Försök få in den i gta skulle va coolt o ersätta pizza moppen Btw håller på me den desert eagle, inte färdig än som nog syns men vad tycks hitils? 941 polys desutom rätt nöjd med polycounten.... Fin! Men måste säga att det var skilnad på den och dina andra vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Fin! Men måste säga att det var skilnad på den och dina andra vapen? Thx^^ jasså hurdå? att den är pimpin guld eller? ska göra chrome med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Thx^^ jasså hurdå? att den är pimpin guld eller? ska göra chrome med... Ähh! det är säkert ingen skilnad! bara jag som inte sätt nån bild på dina vapen på ganska länge nu Redigerad 4 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Ähh! det är säkert ingen skilnad! bara jag som inte sätt nån bild på dina vapen på ganska länge nu Hehe nope har haft många på g och varit uptagen emd skolan... här e en mac10 jag håller på med ochså... 1586 polys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Fan va nice Grim ! Rätt nice Jesper, bara lite som ser konstigt ut ! Grim, gillar du bärs eller ? Förresten grim, har du blockat mig på msn eller ? Isf ta bort blocken e du snäll ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Fan va nice Grim ! Rätt nice Jesper, bara lite som ser konstigt ut ! Grim, gillar du bärs eller ? Förresten grim, har du blockat mig på msn eller ? Isf ta bort blocken e du snäll ! Thx nope har nog tagit bort dig möjligtvis rensade massa kontakter för jag hadde fullt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Thx nope har nog tagit bort dig möjligtvis rensade massa kontakter för jag hadde fullt... Ok, är du online så kan jag lägga till dig igen om de går bra ? Har kvar din msn adress så jag addar dig igen om de går bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Ok, är du online så kan jag lägga till dig igen om de går bra ? Har kvar din msn adress så jag addar dig igen om de går bra ? .jaja adda på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Blir det inte lite problem när den har tre hjul och moppen bara två? Försök få in den i gta skulle va coolt o ersätta pizza moppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Blir det inte lite problem när den har tre hjul och moppen bara två? Nej tror inte det annars ersätt en bild typ caddyn golf bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Grim, jag har addat dig men du verkar inte vara online eller inte acceptera ! Det kan va så att du inte får den rutan för att du haft mig på msn, jag skickar ett PM men min msn så kan du adda ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Grim, jag har addat dig men du verkar inte vara online eller inte acceptera ! Det kan va så att du inte får den rutan för att du haft mig på msn, jag skickar ett PM men min msn så kan du adda ! Har för många kontakter då sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Du kan lägga till mig o sen ta bort mig från kontakt listan utan att blocka mig ! EDIT: Hur många kontakter ha du då ? Redigerad 4 februari, 2006 av asshumla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) On Topic nu Jag har gjort ganska mkt små grejjer på den nu... men bilden visar inte allt Det Som e gjort är nog -bakskärm -sadel -slang från tanken till motorn och lite till btw. jag vet att det blev lite för ljust och att motorn blev för blank Redigerad 4 februari, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts