Siana Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Liten uppdate på motorcykeln jag e inte riktigt nöjd med tanken det får duga motorn e fortfarande under arbete färgen ska inte se så modern ut .. den ska altså inte vara metallic sen Lite för få polygoner i framskärmen för att det ska se bra ut, annars var den nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Lite för få polygoner i framskärmen för att det ska se bra ut, annars var den nice. Jo jag vet det e mycket fix på den men jag tänkte göra klart hela grunden och sedan fixar man allt och sen detaljerar man den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Aa visst säg vad som behöver göras? hus kan jag göra men bilar e ja lite sämre på. Men min hummer kan du kanske få om du vill. Här en en bild på det första huset jag gjorde (typ förra året) Litet flipperspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 @syyyg: Du suger på att göra bilar, men huset va rätt nice, fortsätt o gör hus istället ! @Copstar: Fan va fin ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 @syyyg: Du suger på att göra bilar, men huset va rätt nice, fortsätt o gör hus istället ! @Copstar: Fan va fin ! Jag gör väl för fan bilar om jag vill så de så skithuve :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Aa visst säg vad som behöver göras? hus kan jag göra men bilar e ja lite sämre på. Men min hummer kan du kanske få om du vill. Här en en bild på det första huset jag gjorde (typ förra året) Det var en riktigt sjuk fönsterplacering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Syyg sluta spamma med massa 5min saker utan texturer posta dom i sketchup tråden istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Aa visst säg vad som behöver göras? hus kan jag göra men bilar e ja lite sämre på. Men min hummer kan du kanske få om du vill. Här en en bild på det första huset jag gjorde (typ förra året) Ditt bästa arbete hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jag gör väl för fan bilar om jag vill så de så skithuve :'( Har inte sagt att du inte för göra dom, sa bara att det ser bättre ut när du gör hus ! O passa dig för att kalla mig skithuve ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Har inte sagt att du inte för göra dom, sa bara att det ser bättre ut när du gör hus ! O passa dig för att kalla mig skithuve ! :'( sorry då :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Aa visst säg vad som behöver göras? hus kan jag göra men bilar e ja lite sämre på. Men min hummer kan du kanske få om du vill. Här en en bild på det första huset jag gjorde (typ förra året) Heregud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Glockalnet har däremot blivit väldigt duktig på sketchup, han har gjort den snyggaste bilen jag sett(som e gjord i skethcup ! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Glockalnet har däremot blivit väldigt duktig på sketchup, han har gjort den snyggaste bilen jag sett(som e gjord i skethcup ! ) Åhh! Danke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Seriöst... skriv vad du känner istället. tycker det räknas som spamm att bara skriva massa smilies... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 @ Syyyg: försök att lägga ner lita "själ" och tid i det du gör så blir det mkt bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag har en fråga kan någon säga vart förgasaren sitter och hur sladden från tändstiftet går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Aa visst säg vad som behöver göras? hus kan jag göra men bilar e ja lite sämre på. Men min hummer kan du kanske få om du vill. Här en en bild på det första huset jag gjorde (typ förra året) Svenska hus och grejer. OBS! i GTA SA storlek, finns en fil här med lite saker att referera till. Uppskattar om du fixar texturer på grejer du bygger, om du vill ha väg bittar kan jag fixa de... det finns hur mycket som hälst att göra... läs här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 @oscarw_89: Kan jag joina sen när jag hämtat nya datorn i slutet på månaden(ifall zmod funkar på den datorn !) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Så här tror jag det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts