Sir.Per Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Hahaaha syyg försök göra en lika dan på mindre tid då dina grejjer är inte nått avancerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Hahaaha syyg försök göra en lika dan på mindre tid då dina grejjer är inte nått avancerade. Ni behöver inte bli idiotaktiga bara sa de okej!!!!! Redigerad 31 januari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 (redigerad) Ok nu behöver jag hjälp jag har börjat på en Adler MB200 från 1954 ... men jag vet inte om jag ska göra den orginal eller custom eller typ chopper så här ser orginalet ut... (dålig bild men jag jobbar inte efter den utan efter ritningar ) http://www.motorrad-oldies.com/images/rudolf/adler_kl.jpg och så här ser min ut... (jag har ingen smooth eller nåttsånt på det e därför den kanske e kantig på vissa ställen ) Redigerad 31 januari, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Dog den här tråden ut när han la upp sitt projekt eller? Redigerad 1 februari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Dog den här tråden ut när han la upp sitt projekt eller? Den hade ju får fan bara varit inaktiv lite mer än 24 timmar, snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Ok nu behöver jag hjälp jag har börjat på en Adler MB200 från 1954 ... men jag vet inte om jag ska göra den orginal eller custom eller typ chopper så här ser orginalet ut... (dålig bild men jag jobbar inte efter den utan efter ritningar ) http://www.motorrad-oldies.com/images/rudolf/adler_kl.jpg och så här ser min ut... (jag har ingen smooth eller nåttsånt på det e därför den kanske e kantig på vissa ställen ) Orginal tycker jag btw: snygg. Syyyg: du kommenterade det lika mkt som alla andra. Edit: Update på 242:an (glöm sträcket bara Redigerad 1 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Orginal tycker jag btw: snygg. Syyyg: du kommenterade det lika mkt som alla andra. Edit: Update på 242:an (glöm sträcket bara Jsg klagar inte nu så sluta tjata men jag ser ingen skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jsg klagar inte nu så sluta tjata men jag ser ingen skillnad Inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Orginal tycker jag btw: snygg. Syyyg: du kommenterade det lika mkt som alla andra. Edit: Update på 242:an (glöm sträcket bara Det ser bra ut ser mer "orginal ut" du har gjort gaqnska mkt småförändringar vid bakrutan och hela bakdelen och sedan gjorde du om (va det nu heter) det som sticker ut i plåten runt hjulen... eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Det ser bra ut ser mer "orginal ut" du har gjort gaqnska mkt småförändringar vid bakrutan och hela bakdelen och sedan gjorde du om (va det nu heter) det som sticker ut i plåten runt hjulen... eller hur? Japp Jag tog bort många polys med BTW: Copstar, Skärm, hjulhus Redigerad 2 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Japp Jag tog bort många polys med BTW: Copstar, Skärm, hjulhus JAA så heter det ja... hur många polys har den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) JAA så heter det ja... hur många polys har den? Vet inte riktigt Men 2382 faces (med alla hjul/fälgar osv på) Edit: bild på fälgarna: Redigerad 3 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Min första glob Redigerad 2 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Vet inte riktigt Men 2382 faces (med alla hjul/fälgar osv på) Vet inte hur man kollar polys? Edit: bild på fälgarna: Hur kollar man hur många faces den har och här e min fälg av många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Hur kollar man hur många faces den har och här e min fälg av många Det står när man exporterar den till 3ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Här kommer en bild på en bil jag håller på med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) En skuggkub jag gjorde Redigerad 3 februari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) En skuggkub jag gjorde En vad!!?, som du gjorde på 5 minuter? Vet inte vad jag ska säga om bilen, kan du inte börja bygga hus istället, det är ju det programet är gjort för. Du kanske till och med vill vara med i GTA Sweden och hjälpa mig.? Redigerad 3 februari, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Liten uppdate på motorcykeln jag e inte riktigt nöjd med tanken det får duga motorn e fortfarande under arbete färgen ska inte se så modern ut .. den ska altså inte vara metallic sen Redigerad 3 februari, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) En vad!!?, som du gjorde på 5 minuter? Vet inte vad jag ska säga om bilen, kan du inte börja bygga hus istället, det är ju det programet är gjort för. Du kanske till och med vill vara med i GTA Sweden och hjälpa mig.? Aa visst säg vad som behöver göras? hus kan jag göra men bilar e ja lite sämre på. Men min hummer kan du kanske få om du vill. Här en en bild på det första huset jag gjorde (typ förra året) Redigerad 3 februari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts