Gonarch Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Jag vet att det här inte är rätt forum men ja måste bara fråga en sak. Har det här någonsin lyckats med det här "bild"? Om det är så hur f*n gjorde ni det? För mig blev det bara så på ett uppdrag (det när swat stormar ett hotel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Men viktigpetter Slarvarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Efter minst fyra timmar slit känns fälgen färdig och jag kan återgå till att arbet med bilen den ska sitta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Efter minst fyra timmar slit känns fälgen färdig och jag kan återgå till att arbet med bilen den ska sitta på. Polycount? Skit snygg btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Minst 25 000 polygoner. Edit: Fälgen är på 31864 polygoner och muttrarna är på 2366 tillsammans. Slänger väll upp en bild på bilen dom ska sitta på också då. Redigerad 29 januari, 2006 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Minst 25 000 polygoner. Edit: Fälgen är på 31864 polygoner och muttrarna är på 2366 tillsammans. Slänger väll upp en bild på bilen dom ska sitta på också då. Du är så JÄVLA OTROLIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Minst 25 000 polygoner. Edit: Fälgen är på 31864 polygoner och muttrarna är på 2366 tillsammans. Slänger väll upp en bild på bilen dom ska sitta på också då. Snyggt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Minst 25 000 polygoner. Edit: Fälgen är på 31864 polygoner och muttrarna är på 2366 tillsammans. Slänger väll upp en bild på bilen dom ska sitta på också då. Coolt men det e en dålig render på fälgarna hoppas bara att du orkar göra klart bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Minst 25 000 polygoner. Edit: Fälgen är på 31864 polygoner och muttrarna är på 2366 tillsammans. Slänger väll upp en bild på bilen dom ska sitta på också då. Det är väldigt mycket polywaste, den kunde haft typ 3000 polys max bilen var fin btw, vad e polycounten på den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 16328 ligger bilen på. Jag kan garantera att det inte är mycket polywaste på fälgen egentligen skulle jag lagt på lite mer chamfer på den på vissa ställen. Jag lägger up en bild på fälgen unsmoothed. OBS bilden är ganska stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 16328 ligger bilen på. Jag kan garantera att det inte är mycket polywaste på fälgen egentligen skulle jag lagt på lite mer chamfer på den på vissa ställen. Jag lägger up en bild på fälgen unsmoothed. OBS bilden är ganska stor. Du jobbar i Maya va? Jävligt snyggt iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 3ds max 7.0 men jag är sugen på att testa XSI Softimage någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Det är väldigt mycket polywaste, den kunde haft typ 3000 polys max bilen var fin btw, vad e polycounten på den?? Han kanske inte ska slänga in den i ett spel och då spelar det väl ingen roll om man tar många polygoner sålänge det blir snyggt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Han kanske inte ska slänga in den i ett spel och då spelar det väl ingen roll om man tar många polygoner sålänge det blir snyggt? Det är coolare att göra något som ser snyggt ut med få polys, än något lika snyggt med övermycket polys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Gjorde en skiftnyckel Redigerad 29 januari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Syyg, varför lär du dig inte texturera? blir mkt snyggare då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Syyg, varför lär du dig inte texturera? blir mkt snyggare då! ORKA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 ORKA!!!! Men posta då i sketchup tråden då FFS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Efter minst fyra timmar slit känns fälgen färdig och jag kan återgå till att arbet med bilen den ska sitta på. Jag vet inte hur man arbetar i det där programmet men 4 timmar låter jäkligt mycket för den där fälgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Men syyyyyg du kan inte jämföra med din 2 minuters prylar det där är en helt annan nivå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts