GRIM(back Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Får man se? @ Dryge syyg: Snyggast hittils. Har ingen bild på den, men den e med i mitt vapen pack i volym 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Hur gjorde du så att bilderna bläddrade så där? La in dom i ImageReady Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Här är et hus jag håller på å göra http://img70.imageshack.us/img70/7957/delavhus4ig.jpg Gjorde min data Och jag gjorde min min_data.txt Redigerad 26 januari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Här är et hus jag håller på å göra http://img70.imageshack.us/img70/7957/delavhus4ig.jpg Och jag gjorde min Fin data du gjort.... det stog hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 La in dom i ImageReady Vad är det för något? skulle ja behöva efter som ALLA klagar på att jag lägger in mycket bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Hänfer med photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vad är det för något? skulle ja behöva efter som ALLA klagar på att jag lägger in mycket bilder Du får lära dig den här. Den gör så att amn kan lägga flera bilder i en post! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Har ingen bild på den, men den e med i mitt vapen pack i volym 1 Vilken va snyggast? bilen eller datan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Fin data du gjort.... det stog hej Japp, det var data... Det heter "Dator" nu förtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Japp, det var data... Det heter "Dator" nu förtiden. Men viktigpetter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Men viktigpetter Tur att jag läste ända hit, annars skulle du få två viktigpettrar på dig Jag älskar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Ganska dålig bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Jag älskar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Tur att jag läste ända hit, annars skulle du få två viktigpettrar på dig Jag älskar dig Make it 3 sry syyyg men det heter dator, data är redan ett uptaget ord för information. Jga rättar tillomed min egen lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Jag vet att det här inte är rätt forum men ja måste bara fråga en sak. Har det här någonsin lyckats med det här "bild"? Om det är så hur f*n gjorde ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Jag vet att det här inte är rätt forum men ja måste bara fråga en sak. Har det här någonsin lyckats med det här "bild"? Om det är så hur f*n gjorde ni det? Men vilken himla tur att du inte orkar fråga i nån passande tråd i SA-forumet eller skapa en ny tråd där. Fast iochförsig, jag skulle nog också posta en fråga om SA i Musik, Film & Grafik forumet i Modellering-tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Jag vet att det här inte är rätt forum men ja måste bara fråga en sak Varför postar du den här då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Men vilken himla tur att du inte orkar fråga i nån passande tråd i SA-forumet eller skapa en ny tråd där. Fast iochförsig, jag skulle nog också posta en fråga om SA i Musik, Film & Grafik forumet i Modellering-tråden... Men big deal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Varför postar du den här då? För att jag inte orkade leta efter rätt forum så de så men ska ni inte svara på min fråga så snälla sluta tjata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 För att jag inte orkade leta efter rätt forum så de så men ska ni inte svara på min fråga så snälla sluta tjata San Andreas-forumet som ligger längst upp är alltså för jobbigt för dig att hitta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts