Jump to content

Modellering

Mathias
 Share

Recommended Posts

Gjort en usp blev rätt nöjd med den med tanke på att den bara har 631 polys!! :P

vad tycker ni?

Jag slutar aldrig att bli förvånad över dina texturer. Hur i allsin dar lyckas du?

*EDIT*

En ny sida, DEN ÄR ENDAST MIN! MOHAH, MOHAHAH, HAH... Hah? ^_^

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ingen som har något att säga om mitt vapen? :wub:

Jo posta den i sketchup tråden, och gör riktiga vapen istället för det blir oftast fel när man gör fantasi vapen

Edit @Siana: thx, jag började med att skinna sen modelera B) så det e nog därlör blir rätt bra, fast ibland blir dom dåliga :D men det e bara o sitta o jobba på dom lite då o då så brukar dom bli bra till slut, men min mac-11 swd blev skit kass ^_^ och dom flästa äldre grejejr jag gjort

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo posta den i sketchup tråden, och gör riktiga vapen istället för det blir oftast fel när man gör fantasi vapen

Edit @Siana: thx, jag började med att skinna sen modelera :) så det e nog därlör blir rätt bra, fast ibland blir dom dåliga :wub: men det e bara o sitta o jobba på dom lite då o då så brukar dom bli bra till slut, men min mac-11 swd blev skit kass ^_^ och dom flästa äldre grejejr jag gjort

Får man se?

@ Dryge syyg: Snyggast hittils. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor