Siana Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Gjort en usp blev rätt nöjd med den med tanke på att den bara har 631 polys!! vad tycker ni? Jag slutar aldrig att bli förvånad över dina texturer. Hur i allsin dar lyckas du? *EDIT* En ny sida, DEN ÄR ENDAST MIN! MOHAH, MOHAHAH, HAH... Hah? Redigerad 24 januari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Håller på med en Magnum 357 i SketchUp. Ganska nöjd med den! Men den är inte på långa vägar klar. Satte ihop bilderna. Tack Glokalnet för tipset med suddet! Redigerad 24 januari, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Klart han kan, har du inte sett det här? Han snackar om motorcykeln dummer Redigerad 24 januari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Här kommer en till bild på lasbilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Har du gjort den i SketchUp? Edit: Kan du få in dom i spelet? Ja det är pcj modellen som jag har ändrat alltså har jag inte gjort hela själv men det som jag har gjort är gjort i sketchup, ja jag fick in den i vc dock utan texturer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Ingen som har något att säga om mitt vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Ingen som har något att säga om mitt vapen? Jo posta den i sketchup tråden, och gör riktiga vapen istället för det blir oftast fel när man gör fantasi vapen Edit @Siana: thx, jag började med att skinna sen modelera så det e nog därlör blir rätt bra, fast ibland blir dom dåliga men det e bara o sitta o jobba på dom lite då o då så brukar dom bli bra till slut, men min mac-11 swd blev skit kass och dom flästa äldre grejejr jag gjort Redigerad 24 januari, 2006 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Filmprojektor jag gjorde på 2 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Va min lastbil finare än dom andra modellerna jag gjort.(Rundare typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jo posta den i sketchup tråden, och gör riktiga vapen istället för det blir oftast fel när man gör fantasi vapen Edit @Siana: thx, jag började med att skinna sen modelera så det e nog därlör blir rätt bra, fast ibland blir dom dåliga men det e bara o sitta o jobba på dom lite då o då så brukar dom bli bra till slut, men min mac-11 swd blev skit kass och dom flästa äldre grejejr jag gjort Får man se? @ Dryge syyg: Snyggast hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Jo posta den i sketchup tråden, och gör riktiga vapen istället för det blir oftast fel när man gör fantasi vapen Ehhrm, du gör mig ledsen :'( :'( :'( :'( Jag har inte hittat på den. Eller jo kanske lite Men jag utgick faktiskt från en bild! Edit:Bilden Redigerad 25 januari, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Va min lastbil finare än dom andra modellerna jag gjort.(Rundare typ) Japp, det tycker jag. Fast jobba mer på den, bätre att göra ett bra jobb en 3 halvdana grejer. Länge sen jag skrev här, ska väl lära mig sketschup snart (kan det lite men ytterst lite) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Va min lastbil finare än dom andra modellerna jag gjort.(Rundare typ) Mja, men tycker du behöver läga ner mer rid på fronten luftintag, framlysen osv, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Nja, nu e den klar men jag kan inte texturera så det får vara! Vad tycks? Redigerad 25 januari, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Nja, nu e den klar men jag kan inte texturera så det får vara! Vad tycks? Bara jag eller är pipan (den där kulan går ut) skitstor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Bara jag eller är pipan (den där kulan går ut) skitstor? Nej du, Det är nog jag också. Men det ser fräckt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Gjorde min data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Nja, nu e den klar men jag kan inte texturera så det får vara! Vad tycks? Hur gjorde du så att bilderna bläddrade så där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Gjorde min data Den där musen var minst sagt klen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Den där musen var minst sagt klen. Men de va de bästa ja kunde göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts