Bobbo Viking Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Woozie: È det BASE5-fonten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Tack tack. ----------------------- Försök Två: Ja, handtaget är ganska långt om man jämför med manteln. Men den är som sagt inte klar ännu Ser lite klen ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Håller på med en Volvo Redigerad 22 januari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Ser lite klen ut Som sagt under uppbyggnad. Bobbo Viking: Det är Base 02 font. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Här kommer baksidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Här kommer baksidan Är det inte lustigt med bara siffror på regskylten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Är det inte lustigt med bara siffror på regskylten ? Hahahaha de har du fan rätt i ska rätta til det så snart som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Så nu har jag satt på hjul å fixat reg skylten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Så nu har jag satt på hjul å fixat reg skylten FHM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 En gammal modell jag gjorde, från början var det en pcj600 från gta vice city som jag gjorde om till en streetfighter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 FHM Ja vet, visst är det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 FHM Vad står FHM för då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Vad står FHM för då? Typ sveriges största herrtidning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Typ sveriges största herrtidning LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Vet att jag gör mycke saker men nu har ja börjat med en ny bil. Och förresten, de svarta sakerna på rutan ska föreställa vindrutetorkare som ligger ner Testade bara lite me färgerna Redigerad 23 januari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Gjort en usp blev rätt nöjd med den med tanke på att den bara har 631 polys!! vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Gjort en usp blev rätt nöjd med den med tanke på att den bara har 631 polys!! vad tycker ni? Snygg som vanligt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Gjort en usp blev rätt nöjd med den med tanke på att den bara har 631 polys!! vad tycker ni? Skitsnyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) En gammal modell jag gjorde, från början var det en pcj600 från gta vice city som jag gjorde om till en streetfighter Har du gjort den i SketchUp? Edit: Kan du få in dom i spelet? Redigerad 24 januari, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Edit: Kan du få in dom i spelet? Klart han kan, har du inte sett det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts