Jesper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Fint Redigerad 18 augusti, 2006 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Fint Men ganska så lätt om man använder spinlines Vad är spinlines? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) SÅhär Redigerad 18 augusti, 2006 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Hm hur ska det förklars. du ritar typ ut ena halvan av ljusstaken tex. sen så trycker man på en kanpp olika från program till program så vrids det 360 grader och blir en ljusstake. Inge bra förklarat någon annan får fylla på lite. Japp, det är så jag gör... fast det heter Revolve på mitt program Inventor 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 OK de va det ja mena vilket program anim8tor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 OK de va det ja mena vilket program anim8tor? VA? nää!, jag använder Inventor 10 eller menar du att det heter så i Anim8tor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Lite av mina... M-79 M-79 sawed off Tec-9 Spas12 Beretta m93r Wallpaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) .... Redigerad 31 oktober, 2005 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Gjorde ja för nå tag sen http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/Jiwer-abstract.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Håll dig till modshowrom å kom inte här och förstör med din fina vapen. den här skulle ju vara till de som inte "fick" vara i modshowrom. Jaa men det är inte ottillåtet att visa sånt som man kan få in i gta heller, lite onödigt bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Håll dig till modshowrom å kom inte här och förstör med din fina vapen. den här skulle ju vara till de som inte "fick" vara i modshowrom. Det är 3d modeller inte mods, mods är när du modifierar ett spel och dom här modeifierar inte gta förens jag konventerar dom till dff o visa ingame pics eller släpper dom så stfu Redigerad 26 oktober, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) .... Redigerad 31 oktober, 2005 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Det är nog du som ska hålla tyst får du inte tillräckligt med beröm från små barnen i modningsforumet. och du har inte bara postat ingame bilder där så du har gjort fel isåfall. och varför posta på två ställen de som vill se dom går vä l in i modnings forumet. Låt honom posta var han vill, den här tråden har att göra med modeller fast man tänker lägga in en modell i ett spel, så e det fortfarande en modell Se här jag har också gjort et vapen... http://img461.imageshack.us/img461/9161/moderngun3xk.png Kanske inte lika bra som Grims vapen men jag blir bättre Den där spaken ska kanske bara på andra sidan Redigerad 26 oktober, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Nej den här tråden var till de som inte kan lägga in sina modeler i spel eller som gör 3d modeler bara. Vem har sagt det? trådskapande inlägget Visa vad ni gjort för 3D grejer osv. (tråd skapad främst för att slippa inlägg i gta-modding forumen. Redigerad 26 oktober, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Grim: Varför envisas du med att modda vapen hela tiden? Du är ju grym, men släng inte bort din talang genom att göra mellanstadiebilder. Självklart förstår jag om du tycker det är kul att modda vapen, men använd din talang till annat också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Ja då är det ju bra om inte modarna är här utan är i modnings forumet. Dom var modell på en mod, så klart att man får lägga hit då Mod = Modification Modda = Modifiera Modification = Ändrat, ändring Modifiera = Ändra Modell = Form Modellera = Forma Redigerad 26 oktober, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) .... Redigerad 18 augusti, 2006 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Ska du lära mig om modeler och moddning? Jag kan nog lite mer om sånt. Men för att inte förstöra tråden helt så lägger jag in en bild på en liten stuga jag håller på med Han kan ju mer än dig siana: jag slänger inte bort min talang med bilder o moddar man utväcklar det hela tiden men har redan jobb på ett litet spel företag som modelerare o eventuelt skinnare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts