syyyg Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Onödigt att göra trippel post ena! Tror att "orginal färgen" är olika i olika versioner av programet. Men den va så där vit som på Glockalnets bil förut men sen blev den grön å de e väldigt irriterande¨ Gjorde ett plan också. På 20 min Redigerad 19 januari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Kunde inte lägga in 2 st på en topic Redigerad 19 januari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 TAck för fälgarna Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Oj såg att man behöver fixa däcken på fälgarna lite så dom blir lite minde profil Redigerad 19 januari, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Oj såg att man behöver fixa däcken på fälgarna lite så dom blir lite minde profil Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 TAck för fälgarna Copstar Heter det fälgar på moppar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Heter det fälgar på moppar? Kom på något annat att kalla det, det passar ju inte precis att kalal det ekrar eller något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Kunde inte lägga in 2 st på en topic Topic Post annars du posta trippelt För att få mer än en bild per post måste du uploada på nån hemsida. Sir.Per: nice, börjar likna nått nu! Redigerad 19 januari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Heter det fälgar på moppar? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 I vilket program gör man dom så snygga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 I vilket program gör man dom så snygga? Lolz, vad pratar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 I vilket program gör man dom så snygga? I vilket modelleringsprogram som helst, fattar du väl. Suck. Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 I vilket modelleringsprogram som helst, fattar du väl. Suck. Suck. Jag menade inte göra modeller. Jag har sketchup. Men jag vill ha nåt liknannde som Jesper har. Man gör modellens utseende finare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jag menade inte göra modeller. Jag har sketchup. Men jag vill ha nåt liknannde som Jesper har. Man gör modellens utseende finare. Du renderar bilden och lägga till en del effekter för att få bitarna att t.ex. reflekteras så realistiskt som möjligt m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Du renderar bilden och lägga till en del effekter för att få bitarna att t.ex. reflekteras så realistiskt som möjligt m.m. Och det går inte i sketchup men det går i nästan alla av dom kändare 3d programmen, 3ds max, maya, cinema 4d m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Okej, men kan ni ge några namn på program som man "renderar" modellen i ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Okej, men kan ni ge några namn på program som man "renderar" modellen i ? Vad i allsin dar...? Pay attention! Står ju i posten över din! *Spank* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vad i allsin dar...? Pay attention! Står ju i posten över din! *Spank* Ok :S men jag har ju maya. I maya går det inte öppna upp sketchup modeller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ok :S men jag har ju maya. I maya går det inte öppna upp sketchup modeller. Jo, du exporterar sketchup modellen som .obj sen tar du import i maya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Nice! dom flästa som gör fantasi vapen ser ut som skit men detta var rätt fint ändå ^^ Tack tack. ----------------------- Försök Två: Ja, handtaget är ganska långt om man jämför med manteln. Men den är som sagt inte klar ännu Redigerad 20 januari, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts