Jesper Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Det blir så när man exporterar till 3ds och sen öppnar i sketchup igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) Siana: Här kommer en bild i wireframe. Sir per: Vill helst inte avslöja vilket program då det är en väldigt seriös sida, så inte halva gtasajten som inte vet något om rendering eller modelering reggar sig å spammar sönder forum med mera. Men de som är lite mer seriösa kan få svar i pm Kan tänka mig ett pm Redigerad 15 januari, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Håller på med en pistol på riktigt nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Håller på med en pistol på riktigt nu . Du skulle kunna försöka lura oss och ta samma pistol och bara ta bort texturerna. Tycker den är lik. Här är en bild på "Danmark" (in progress) till min gta sweden mod:: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Jag tunade bilen lite fälgarna har jag gjort, men jag orkade inte lära mig hur man gör däck så den får stå på fälgarna jag ska fortsätta på mina andra projekt senare när jag orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Du skulle kunna försöka lura oss och ta samma pistol och bara ta bort texturerna. Tycker den är lik. Det är inte samma utan texturer men den e gjord efter den där bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Hur gör man så att man uploadar en bild i 3ds max så att man kan göra efter den?? Tex ett Vapen.. Vilket program är bäst att göra skins till cs som tex vapen mm?? // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Nu e den typ färdig. Vet inte vad mer som ska vara på. Kan inte så mycket om vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Nu e den typ färdig. Vet inte vad mer som ska vara på. Kan inte så mycket om vapen. Mynnongen ska vara längre upp inte mitt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Nu e den typ färdig. Vet inte vad mer som ska vara på. Kan inte så mycket om vapen. E inte den där grejen man håller i lite kort? Heter det kolv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Mynnongen ska vara längre upp inte mitt i Vad är mynnongen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Vad är mynnongen? Han menar mynningen. Det är hålet där kulan skjuts ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Nu e den typ färdig. Vet inte vad mer som ska vara på. Kan inte så mycket om vapen. Hehe vad konstig oscarw_89: WOW!!! Redigerad 16 januari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Oscarw: vilket program har du gjort det i? riktigt snüggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Oscarw: vilket program har du gjort det i? riktigt snüggt Sketchup, jag tog bilden med "edges" avstängt annars så ser man ju masa svarta sträck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Här kommer en update på min ciao: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 DUbbel postar för jag inte orkar ladda upp bilden nånstans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Ser ut som ett väldigt slöseri med polygoner (som det av någon anledning är med allt jag sett i Sketchup... ) Mina vapenör inte så ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Håller på med en militärlastbil. Den ska ha en automatkanon där bak. Den ska föreställa en bil från Vietnam kriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Mina vapenör inte så ^^ Men du har väl inte Sketchup? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts