syyyg Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Var kan man få tag i maya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Började på en kyrkogård idag... jag ska försöka lägga ner så mkt detaljer jag kan tex ska jag försöka göra full inredning i kyrkan en gräskulle där den står på med vatten på sidorna och en lik vagn (ingen bil) och om några år en by till kyrkan säg gärna ideer på va jag kan göra på den Fan va nice!! gör skelett som ligger till hälften upp ur gräs eller zombies elelr dögrävare btw polycount? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Gjorde en pistol Rätt nice, faktiskt. Arbeta lite till på den så blir den nog riktigt fin! Mynningen exempelvis ser lite konstig ut... Och kolven ser lite liten och tjock ut. OBS! Släng inte upp updates hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Gjorde en pistol Det är ju bara texturer typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 HAHA tänket bara kolla ifall nån gick på att jag gjort pistolen. Bilden e tagen från True crime new yorks hemsida Tyckte de va lite kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Fan va nice!! gör skelett som ligger till hälften upp ur gräs eller zombies elelr dögrävare btw polycount? Just nu e den på 28000 faces ,med allt utom kyrkan Redigerad 10 januari, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Just nu e den på 28000 faces ,med allt utom kyrkan Tur att du inte ska ha in den i nått spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 HAHA tänket bara kolla ifall nån gick på att jag gjort pistolen. Bilden e tagen från True crime new yorks hemsida Tyckte de va lite kul Det hadde väll inte varit ¨å konstigt om du hadde gjort den!? Det e ju typ bara 5 fyrkanter med mycket bra texturer på. Iofs så brukar ju du skita i texturer och måla i stället . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Just nu e den på 28000 faces ,med allt utom kyrkan (:!!! Vad var polycounten på bilen? Kommer inte lägga in min ciao i något spel aldeles för mycket pollys på den använde smooth när jag ville få kanterna runda (:!!! kunde lika gärna tatt bevel och få typ 10ggr så lite pollys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Den hadde facktiskt väldigt lite bara 4000 faces och om jag vill skulle jag nog kunna ta bort 2000 på listerna och sedan lägga dom på hjulen eftersom dom hjulen jag hadde va free modeller så jag hadde inte gjort dom...dom hadde över 100 000 faces för varje hjul Redigerad 10 januari, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Mitt första seriösa projekt. Inte klar ännu.. Suddig bild Redigerad 10 januari, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Mitt första seriösa projekt. Inte klar ännu.. Suddig bild Vad fan är det för program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mitt första seriösa projekt. Inte klar ännu.. Suddig bild Nice! dom flästa som gör fantasi vapen ser ut som skit men detta var rätt fint ändå ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Nice! dom flästa som gör fantasi vapen ser ut som skit men detta var rätt fint ändå ^^ Haha, måste man se ut som skit bara för att man gör fantasivapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Nice! dom flästa som gör fantasi vapen ser ut som skit men detta var rätt fint ändå ^^ Som dina till exempel. Det é nog förbannat ofta man tejpar fast extra-magasin med maskeringstejp på kolven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Som dina till exempel. Det é nog förbannat ofta man tejpar fast extra-magasin med maskeringstejp på kolven. Ja de e ofta man gör de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Haha viking BTw du har nått emot Grim va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Dom är snygga. Och det tycker jag är nått han ska skryta med även om han kanske inte gjorde det. och han gav ett svar till Jesper, vilket var huvudsaken. Så nu är alla glada och slutar den här diskusionen Copstar: HAHA!!! Va den äger, vad soet den var :"> Och du är dum i huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Varför bråkar ni på grim i den här tråden han gav svar och han får skit tillbaka ...han får väll presis som alla andra posta bilder på sina 3d modeller, va e det för fel på dom det e ju modeler...vapen modeller... ...alla modeller behöver inte vara hus eller bilar On topic nu... Jag testade att texturera kyrkogården lite i maya tkr det blev ganska bra men ska försöka göra mer detaljer Redigerad 11 januari, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Bobbo Viking, Grims vapen är inte smaklösa för det första... För det andra så bad grabben om några bilder till det ! För det tredje så tror jag inte att Grim kan bli mkt stoltare än han redan är för bland all respons han har så är du bara stor i orden o liten på jorden ! För det fjärde skaffa bredband då modemnörd ! För det femte så visar du ganska stora tecken på hjärndödhet, jag menar hurfan kan man vara uggla fan, han e kass o alla låtar låter typ lika förutom att texten e lite annorlunda ! O du är inte godsinnad människa, du kommer hamna i helvetet som är uggla fan o som klagar på dom saker som är dom snyggaste ! För det sjätte, du skulle förtjäna att smaka på mina stålhättor ! @syyyg: Din hummer börjar bli uttjatad nu, gör lite ändringar på den innan du postar bilder på den, inte bara färgändringar mer detaljer o sånt ! @Copsar: Oooh, vilken gullig liten bil ! Lägg till nån/några zombies på kyrkogården och jag vill ha den som wallpaper ! @Sir.Per: Vad är det för ciao du snackar om ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts