syyyg Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Ni kanske kommer ihåg att jag höll på med en hummer h2 och en hummer h2 limo. Nu har jag gjort iordning den ganska mycket men mest koncentrerat mig på fronten här kommer en bild Jag har fixat så att hjulen blir lite "rundare" också och smalare. Jag har gjort hummerlimon i Svart, röd, Gul och vit. Redigerad 6 januari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Snyyyg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Snyyyg! Tack, har hållt på jäkligt länge och jag tror inte att den e färdig Här kommer en bil på gamla och nya hummern.(vanliga) Redigerad 6 januari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Min första bil grejj i maya jag ska försöka göra ett däck i 3d snart jag vet inte varför bilden blev så mörk Redigerad 6 januari, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Min första bil grejj i maya jag ska försöka göra ett däck i 3d snart jag vet inte varför bilden blev så mörk Testat lägga ut ljuskällor? Brukar vara så i 3D-program.. Snygg btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Min första bil grejj i maya jag ska försöka göra ett däck i 3d snart jag vet inte varför bilden blev så mörk Snyggt, antagligen är det för att du har deafuelt lightning på som den är så mörk testa att lägga tille eget ljus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Tänkte bara slänga up något litet jag hållit på med dom senaste dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Tänkte bara slänga up något litet jag hållit på med dom senaste dagarna. Ser bra ut... men det e ju svårt att se hur bra modelerad den är utan wireframe. Du får gärna säga va det e för model och märke ! Redigerad 7 januari, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Slänger väll up en wire då, bilen ska föreställa en Audi A3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Här finns lite bilder på modeller: http://www.gta-sweden.com/forum/index.php?showtopic=256&st=0 De komer nog inte att bli mer än modeller eftersom jag inte kan ha mer än 3 in game, så då finns det ju ingen anledning att ha de i modding tråden. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Håller på med en Mac-10, bara gjort klart modellen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Slänger väll up en wire då, bilen ska föreställa en Audi A3. Är det verkligen du som gjort den? Vad är det för länk jag skymtar i hörnet av bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Är det verkligen du som gjort den? Vad är det för länk jag skymtar i hörnet av bilden? Antagligen dem som har gjort blueprinten? Edit: Redigerad 7 januari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Är det verkligen du som gjort den? Vad är det för länk jag skymtar i hörnet av bilden? Länken är ju på blueprinten antagligen där han hittat blueprinten.. men den ser lite sne ut texten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Länken är ju på blueprinten antagligen där han hittat blueprinten.. men den ser lite sne ut texten För att texten är kursiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Så var det, ja. *Pissar metaforiskt på en kålrot* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Här kommer en bild på min svarta Hummer h2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Här kommer en bild på min svarta Hummer h2 Ta inte en så mörk färg, alla detaljerna försvinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Syyg varför gör du inte nått nytt? du visar ju den hummern helatiden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Syyg varför gör du inte nått nytt? du visar ju den hummern helatiden.... Ja typ... har visat den i 3 veckor eller mer typ han skriver typ lite på den eller ta shaded, precis som fjortisar tar 100 bilder med webcam i samma pose ända skilnaden är att typ någon går förbi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts