GRIM(back Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Uzi'n e färdig nu http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1131840767.jpg blev rätt nöjd med polycounten^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Jag och min bror gjorde en liten gitarr häromdagen. Den är inte helt klar ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Janos79 Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/SigSauer5.JPG Försöker lära mig det här... Svårt som faen. :"> Min första dårå.. ska föreställa en 225a.. Jäjä... spännande att se hur det går! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) *Pistol* Försöker lära mig det här... Svårt som faen.:"> Min första dårå.. ska föreställa en 225a.. Jäjä... spännande att se hur det går! Den ser lite obekväm ut Redigerad 19 november, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/SigSauer5.JPG Försöker lära mig det här... Svårt som faen. :"> Min första dårå.. ska föreställa en 225a.. Jäjä... spännande att se hur det går! Bra för första försök, den har mer detaljer än vad min första hadde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Janos79 Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 @GRIM Haha det roliga är att jag gjorde en enorm miss. Har setat i ca 3 timmar med den nu för att fixa till det. Missen är så pinsam också. Glömde helt av mantelns utforming så det vart mera en colt 45 mantel på den som kanske syns... Detta kom jag på när den va klar och dags för texturerna. haha... Satt och tittade på den och kunde inte förstå hur den kunde se värre ut än den första kantiga. Såg inte alls ut som en sigsauer. Men jag tror det blir bra iaf. Hoppas det=) Detaljer i alla ära, men jag vet inte om det varit värt tiden det tagit. Detaljerna syns ju kanptt om man inte zoomar upp den sen. Alla spärrar, skruvar och sånt. MEN FAN VA ROLIGT DET ÄR iaf Se något ta liv. det är ganska ballt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 EN hängbro som jag håller på med: OBS: Bron e röd ser bara svart ut pga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Janos79 Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Sådär... bara avtryckare, hane och främre sikte kvar. Sen lite småputs. http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/Sigsauer7.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Håller på med en fotbollsarena. Ska göra fin detaljerna när läktarna är klara Grim vilken program använder du? Redigerad 23 november, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Sätter ut stolar . Tar snabbt när man kopierar stolarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Sådär... bara avtryckare, hane och främre sikte kvar. Sen lite småputs. Skitsnygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Sådär... bara avtryckare, hane och främre sikte kvar. Sen lite småputs. http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/Sigsauer7.JPG Ser rätt bra ut kanshe inte stämmer med motten på vanliga men ser ända coolt ut, skulle gissa på att polycounten är på 15-20 k polys men man lär sig efter hand btw den du ksa marera dom lila sidorna och ta invert face så dom blir gul vita annars syns det inte sen i andra 3d program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Grim vilken program använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Nu hade jag tänkt börja leka lite med Anim8or. Vart kan man hitta kvalitetstutorialer? Jag vet, google, men om det finns något att rekomendera? *Spyr i en blålila hårdplasthink* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Nu hade jag tänkt börja leka lite med Anim8or. Vart kan man hitta kvalitetstutorialer? Jag vet, google, men om det finns något att rekomendera? *Spyr i en blålila hårdplasthink* ... Anim8ors hemsida? Det finns en hel drös med sådana där. Hemsidan Latemanslänk Redigerad 25 november, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Har börjat på en chopper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Fick lust att göra en gammal hjälm bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Har börjat på en chopper Ser cool ut ^^ ska vill ochså börja med motorcyklar snart här e en Xm1014 jag nyss blev klar med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Fick lust att göra en gammal hjälm bara Snygg, vilket program rendrar du i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Min första model och render i Maya Följde en tutorial Vet någon hur man kan göra så att den blir mindre blank men fortfarande chrome färgad? Redigerad 6 januari, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts