Mathias Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Visa vad ni gjort för 3D grejer osv. (tråd skapad främst för att slippa inlägg i gta-modding forumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Visa vad ni gjort för 3D grejer osv. (tråd skapad främst för att slippa inlägg i gta-modding forumen. En kopia av min dator jag gjorde under ett LAN en gång Redigerad 25 oktober, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 En kopia av min dator jag gjorde under ett LAN en gång *Fnitter* Fin, fast musen kunde du gott ha arbetat mer på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Fixa musen som sagt, Fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Bah! Musen var tråkig (Jag hoppas att ni observerar bumb-mappingen som finns på den glansiga datorsidan... Syns inte så bra, men jag kan rendera en större bild... Moahahaa!) Redigerad 25 oktober, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Bah! Musen var tråkig (Jag hoppas att ni observerar bumb-mappingen som finns på den glansiga datorsidan... Syns inte så bra, men jag kan rendera en större bild... Moahahaa!) Gör det, den ser bara tonad ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Bra att du gjorde en tråd Tänkte göra en själv, men en offeciell tråd skapad i mitt namn blir det oftast lol av Min halv ruttna halv pickup, arbetar med den när jag inte har nåt att göra http://img496.imageshack.us/img496/6696/halvruttenbil7ty.png Redigerad 25 oktober, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Gör det, den ser bara tonad ut. Om jag säger såhär; .... Nej. Redigerad 25 oktober, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Om jag säger såhär; .... Nej. Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Bra att du gjorde en tråd Tänkte göra en själv, men en offeciell tråd skapad i mitt namn blir det oftast lol av Min halv ruttna halv pickup, arbetar med den när jag inte har nåt att göra *bild* Ser lite fyrkantig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Ser lite fyrkantig ut ^ord Testa att göra den rundare och visa bilder framifrån osv. åxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) FInt! Redigerad 18 augusti, 2006 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Snyggt, lite kantigt vapen kanske men. btw har u gjort alla tändstickor verkar jobbigt isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) A..... Redigerad 18 augusti, 2006 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vad använder ni för program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vad använder ni för program? Sketchup används av dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Sketchup används av dem Anim8tor FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Anim8or har jag... Skulle vara kul att testa nåt annat, se skillnaden. Kostar Sketchup något? (Vill veta vilket sätt jag ska gå tillväga på för att få tag på det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Det finns en (sätt in några timmar här) trail. Redigerad 18 augusti, 2006 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 http://img422.imageshack.us/img422/3636/bord9mz.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts