eddy Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Ja va uppe på el castle diablo eller va de heter o skulle hoppa över sjön vid de där mega hoppet... då kom en husbil åkandes o ja slet ut föraren o då va de en präst me en hora.. ere nån som har en aning om vafan de är?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Måste säga att jag inte tror dig alls. (om du menar ute på vägen så undrar jag bara hur du vet att det är en präst?) Redigerad 25 oktober, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Horer vad jag vet åker inte i fordon ens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Horer vad jag vet åker inte i fordon ens? Har inte sett det i Sa men på VC så gick dom ibland in i andras bilar när dom stog still vid rödljus och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) När man gjort ett uppdrag där (kommer inte ihåg vad det heter) I allafall ska man skydda ett paket och man skjuter ner hellikoptrar. När jag sedan hade klarat uppdraget gick jag ner därifrån. När jag gått en bit ner stog det en vit husbil där, I den satt en gubbe och en hora. Dock körde inte bilen. Kan vara sant det du säger. Edit: Finns det prästar I SA? Redigerad 25 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Det finns inga präster i San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Men sluta ljug för uppmärksamhet R* har nog inte gjort präster för att dem ska man inte döda? Eller av andra religösa skäl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Håll dig till fuska.se:s forum om du vill ljuga för uppmärksamhet. Redigerad 25 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Men sluta ljug för uppmärksamhet R* har nog inte gjort präster för att dem ska man inte döda? Eller av andra religösa skäl Man dödar präster mycket i SA t.ex i första uppdraget för Jizzy och i Pimpingmission när dom vägrar betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Håll dig till fuska.se:s forum om du vill ljuga för uppmärksamhet. Mmm. På Fuska.nu Får han iaf. inte komma me sån skit! Präst Och En Prostituerad.. Vild Fantasi. RemembeR. Inte kladda Ner Fuska.Nu's Forum.. Iaf. inte GTA_Klubben's KlubbForum ! >xD Edit. P.s... : Ööööö.. Det Kör väl inte Bilar uppe VId El Casto Diablo? Redigerad 25 oktober, 2005 av sebbe947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Mmm. På Fuska.nu Får han iaf. inte komma me sån skit! Präst Och En Prostituerad.. Vild Fantasi. RemembeR. Inte kladda Ner Fuska.Nu's Forum.. Iaf. inte GTA_Klubben's KlubbForum ! >xD Edit. P.s... : Ööööö.. Det Kör väl inte Bilar uppe VId El Casto Diablo? Fuska.se, inte fuska.nu. Redigerad 25 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 När man gjort ett uppdrag där (kommer inte ihåg vad det heter) I allafall ska man skydda ett paket och man skjuter ner hellikoptrar. När jag sedan hade klarat uppdraget gick jag ner därifrån. När jag gått en bit ner stog det en vit husbil där, I den satt en gubbe och en hora. Kan vara sant, men då det hände för mig var det som sagt var på ett uppdrag, och det var ingen präst I bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Ja tyckte fan de såg ut som en präst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Ja tyckte fan de såg ut som en präst På att han hade en prästkrage i fickan och skrek Hallelujah?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts