Patrik Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Gjorde ett program där du kan träna på glosorna. Hittar ni buggar så kan ni gärna säga till. Frågor och förslag går också bra! DOWNLOAD Edit: UPPDATERAD! Redigerad 25 oktober, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Tvungen att ladda ner åt brosan,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Du kanske äntligen får igång mitt pluggande :"> Skönt prog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Ska prova det när jag har glosor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Gjorde ett program där du kan träna på glosorna. Hittar ni buggar så kan ni gärna säga till. Frågor och förslag går också bra! DOWNLOAD Pah, flashh4xx0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Asbra progg! tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Skriv gärna hur stor filen är nästa gång, för oss stackars modemanvändare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Skriv gärna hur stor filen är nästa gång, för oss stackars modemanvändare. Wie, dom blir högst 1mb. Tack för alla fina kommentarer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Wie, dom blir högst 1mb. Tack för alla fina kommentarer! Hur kan den ens bli så stor? :S Det är ju ingen krävande grafik eller dylikt direkt. Har du gjort den i Director? Redigerad 25 oktober, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Hur kan den ens bli så stor? :S Det är ju ingen krävande grafik eller dylikt direkt. Har du gjort den i Director? Jag sa högst, denna är väl kring 800kb. Varför den ens når denna storlek är för att jag gjort om det till .exe, annars om den skulle vara i .swf så skulle den ligga på kring 10kb, och ja, denna som .swf är ca 8kb. Director? Flash ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Eh.. Jag förstår inte riktigt hur det fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Eh.. Jag förstår inte riktigt hur det fungerar? *Fnitter* Ajdå... Orkar inte slänga upp en tutorial nu, men tack för programmet Patrik! Du har skillsen utan tvekan *Applåderar frenetiskt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Ska testa den imorn har tyska glosor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Programmet är nu updaterat, hittade en bugg. Skriver ni med stora bokstäver och liknande kan det bli problem att kolla om det är rätt eller inte, men det är fixat nu. toLowerCase() Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts