Arvid Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Nej det är inte musséet. Jag ska försöka lägga ut ett screenshot i morgon. Det är muséet och ingenting annat, det är 100% säkert!!! = Staunton Island! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Och skulle det inte vara det så är det bara betan för titta på Helikoptern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Jag tror det skule stå om carson city lite oftare i tidningar och grejer, men jag tror det är lögn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2003 Det är muséet och ingenting annat, det är 100% säkert!!! = Staunton Island! Ja det var musseét. Men här är ett liknande hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Har klarat alla uppdrag utom 1 telefon uppdrag (orar inte göra det) =) sen klarat allt annat =) nä.. det va ingen fus save-game fil jag hitta Får väll se fall det finns nån extra stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
real3d Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Det är frågan om ghost town :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Det är frågan om ghost town :'( Nej, Carser City är en påhittad stad som inte existerar, Ghost Town finns däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts