Jacker Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Jag har hört om en stad som heter Carson Ciity i GTA3 hur får man ren och vart är ingången+att jag undrar hur stor den är??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Carson city finns inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(tror jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Nej den finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Jo den existerar först så skaffar du en Dodo så flyger du till en riktning vet inte vilken så håller man på sen så kommer det att stå Carson City men nånting blockerar så man kan inte åka dit.Kanske måste man varva spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Carser City (inte Carson) är en påhittad stad som inte existerar, enligt det falska ryktet ska det vara lika stort som Staunton och Portland tillsammans och innehålla 5 nya bilar. Men som sagt, det är bara ett påhitt. Läs mer om Carser City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Jo den existerar först så skaffar du en Dodo så flyger du till en riktning vet inte vilken så håller man på sen så kommer det att stå Carson City men nånting blockerar så man kan inte åka dit.Kanske måste man varva spelet hur ska man kunna hitta den om du inte vet vilken riktning man ska åka till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 ome prova alla riktningar då Norr,Syd,Väst,Öst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Är det ghost town ni menar eller?? Föressten på radion i Lips 106 säger dom typ såhar .Nearby carser city police cheaf gary shaver eler något.. Jag har flygit flygplan på de ställen man kan flyga flygplan och har inte sett ett spår av carser city så jag vet inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Det stämmer att de säger Carser City på Lips106 men nu läste jag på Fuska.nu att man får den när man klarat 100% stämer det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Det stämmer att de säger Carser City på Lips106 men nu läste jag på Fuska.nu att man får den när man klarat 100% stämer det?? adress där det står tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 www.fuska.nu är adressen, det står nog på "fusk" eller på "guider" /Totte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 www.fuska.nu är adressen, det står nog på "fusk" eller på "guider" /Totte nope, fanns inget där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 nehe.. aja, ja skrev bara hela adressen (den stod som halv i det över) har inte kollat själv.. men jag har läst att den ska finnas någonstanns.. men är det ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Opssssss!!!!!..skrev fel :"> :"> jag menar förståss www.fuskarna.nu.......jag bör nog kolla upp adresser lite mera ordentligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 (redigerad) Har ni inte hört nånting här på forumet? Carser City har det gått rykten om att man kan hoppa in i en svart bil, så kommer det upp en lista med olika ställen man kan åka till på gta3. Det ska finnas fem nya bilar och på sin egen parkering kan man ställa hur många bilar man vill. För att åka dit måste man ta alla gömda paket, unika stunthopp, klara spelet 100%. Då får du tillgång till Carser City. Det finns också ett screenhots som säger att det ska vara sant, men det är en bild på Skyville eller huset till vänster om bron när man kommer från Portland till Staunton. Om ni vill åka till "Carser City" som heter Ghost Town ska ni ta dodon och flyga bakom observatoriet. Karta... http://medlem.spray.se/gtadiggarna/hoho.GIF ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Den svarta bilen finns visserligen. Men den är lila och är en esperanto som står vid banken i Ghost Town. Redigerad 28 januari, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Appropå Carson city, det här kanske inte är någon säskilt ny sak men sjukhuset på Staunton Island heter ju sjukhuset faktisk någonting med "Carson", kommer inte riktigt ihåg vad hela namnet är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cobra Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Själv har jag hört att om man klarar spelet 100% så kan man åka till den stan via den tunneln som är blockerad i shorside vale... vet inte annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Det finns också ett screenhots som säger att det ska vara sant, men det är en bild på Skyville eller huset till vänster om bron när man kommer från Portland till Staunton. Nej det är inte det huset det är ett stort hus på ett annat ställe på Staunton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Det är musseet varför skulle det var i skywille?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Det är musseet varför skulle det var i skywille?? Nej det är inte musséet. Jag ska försöka lägga ut ett screenshot i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts