MiRRe Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Mina kusiner satte på att man kunde se publik och att tjejer startade racen i början men jag hittar det inte och jag kommer inte ihåg hur dom gjorde..finns det någon som vet som vill hjälpa mig med det? Skulle vara JÄTTE snällt....!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Mina kusiner satte på att man kunde se publik och att tjejer startade racen i början men jag hittar det inte och jag kommer inte ihåg hur dom gjorde..finns det någon som vet som vill hjälpa mig med det? Skulle vara JÄTTE snällt....!!! Det borde ju vara på options/video/crowd eller dyl. Om du inte hittar crowd allternativet har annars för mig att det var något så sjukt som att du måste ha ett grafikkort som stödjer pixel shading för att få fram publiken. Du måste alltså, även om det låter konstigt, ha ett bättre grafikkort för att se publiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Det borde ju vara på options/video/crowd eller dyl. Om du inte hittar crowd allternativet har annars för mig att det var något så sjukt som att du måste ha ett grafikkort som stödjer pixel shading för att få fram publiken. Du måste alltså, även om det låter konstigt, ha ett bättre grafikkort för att se publiken. Jag har bättre än mina kusiner typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts