Jump to content

Nazi- Flickor

_EmiL_
 Share

Recommended Posts

Faktum är att Hitler VAR homosexuell.

Finns en bok om hans liv...

Han var själv allt han diskriminerade.

Han var kort, mörkhårig o bög. Och halvjude.

Läste på Länken SAAB gav där i slutet står det att han var förälskad i ngn syster dotter. :P + att som tidigare sades var att han sköt sig i pannan. nej han sköt sig i munnen ;)

Hitlers mentala tillstånd har efter hans död blivit föremål för många undersökningar. Klart är att han var förälskad i systerdottern Geli Raubal,
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Läste på Länken SAAB gav där i slutet står det att han var förälskad i ngn syster dotter. :P + att som tidigare sades var att han sköt sig i pannan. nej han sköt sig i munnen ;)

Först gift sedan sköt han sig stod det. Men sen om det är sant är en annan femma. Hans fru tog bara gift har de skrivit också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kan du få bevis på mörkhårig och kort:

Och att han är halvjude lärde jag mig på en historielektion.

Att han är bög läste jag i en bok... Minns inte titeln, men den nämndes i nyheterna för nåt år sen.

Men snälla, trodde du inte jag visste att han var kort och mörkhårig?

Men det där att han är halvjude och homosexuel tror jag inte det ligger så mkt sanning bakom.

Om inte jag har helt fel så har det konstaterats flera gånger att han inte var av judisk ätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor