Xazzi Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Faktum är att Hitler VAR homosexuell. Finns en bok om hans liv... Han var själv allt han diskriminerade. Han var kort, mörkhårig o bög. Och halvjude. Läste på Länken SAAB gav där i slutet står det att han var förälskad i ngn syster dotter. + att som tidigare sades var att han sköt sig i pannan. nej han sköt sig i munnen Hitlers mentala tillstånd har efter hans död blivit föremål för många undersökningar. Klart är att han var förälskad i systerdottern Geli Raubal, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Visste ni förresten att Hitler är begravd... Efter att han tagit sitt liv bad han en av sina närmaste att bränna hans kropp. Något säger mig att det inte gick till så som du säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Dem begravde resterna. Eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Dem begravde resterna. Eller vad menar du? Efter att han tagit sitt liv bad han en av sina närmaste att bränna hans kropp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Efter att han tagit sitt liv bad han en av sina närmaste att bränna hans kropp. Haha, komiskt, det där tänkte inte jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Läste på Länken SAAB gav där i slutet står det att han var förälskad i ngn syster dotter. + att som tidigare sades var att han sköt sig i pannan. nej han sköt sig i munnen Först gift sedan sköt han sig stod det. Men sen om det är sant är en annan femma. Hans fru tog bara gift har de skrivit också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Faktum är att Hitler VAR homosexuell. Finns en bok om hans liv... Han var själv allt han diskriminerade. Han var kort, mörkhårig o bög. Och halvjude. Haha, ja så måste det ju vara. Vad har du för källa till denna fakta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Haha, ja så måste det ju vara. Vad har du för källa till denna fakta? Hitler ville kanske vara ensam i världen med att vara dessa saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Efter att han tagit sitt liv bad han en av sina närmaste att bränna hans kropp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Efter att han tagit sitt liv bad han en av sina närmaste att bränna hans kropp. Ajdå... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Haha, ja så måste det ju vara. Vad har du för källa till denna fakta? Här kan du få bevis på mörkhårig och kort: Och att han är halvjude lärde jag mig på en historielektion. Att han är bög läste jag i en bok... Minns inte titeln, men den nämndes i nyheterna för nåt år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Att han är bög läste jag i en bok... Minns inte titeln, men den nämndes i nyheterna för nåt år sen. Ja det är ju klart. Vem skulle misstänka honom som homo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Vad i HELVETE? Jag dör innuti litegrann varje gång jag ser nåt sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Här kan du få bevis på mörkhårig och kort: Och att han är halvjude lärde jag mig på en historielektion. Att han är bög läste jag i en bok... Minns inte titeln, men den nämndes i nyheterna för nåt år sen. Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Här kan du få bevis på mörkhårig och kort: Och att han är halvjude lärde jag mig på en historielektion. Att han är bög läste jag i en bok... Minns inte titeln, men den nämndes i nyheterna för nåt år sen. Men snälla, trodde du inte jag visste att han var kort och mörkhårig? Men det där att han är halvjude och homosexuel tror jag inte det ligger så mkt sanning bakom. Om inte jag har helt fel så har det konstaterats flera gånger att han inte var av judisk ätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Om inte jag har helt fel så har det konstaterats flera gånger att han inte var av judisk ätt. Jo, historikerna nuförtiden är ganska överens om att det är falskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jo, historikerna nuförtiden är ganska överens om att det är falskt. Tänkte väl det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts