Ebeeto Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Sånt här låg nivå-politiksnack har spårat ur i flera trådar förut. Man får inse att vissa människor är inskränkta, pubertala halvapor som letar efter något att skylla på. Det är trevligare om man håller sig till ämnet... De där två white trash-horungarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Nej jag vill ha ett punkar fritt samhälle. Vad är det för en jävla skit du pratar om? Om en person vill gå omkring i en jacka full med nitar & tygmärken, kängor och trasig byxor, låt då fan han göra det . Han gör det enbart för att han gillar sin musik. Inte fan tror jag han gör det för att verka mallig eller liknande. Vi lever i ett samhälle, där man får se ut hur man vill, och klä sig som man vill (bortsett från hakors och sånt), så håll sånt där för dig själv. Det kan finns folk på detta forum som tar jävligt illa vid sig av ditt utalande. Så, zip it. Hitler sköt sig i huvudet. Finns bild på rotten.com och filmen Undergången så skjuter han sig i huvudet , och varför göra något på ett annat sätt som Hitler gjorde i verkligheten ? Redigerad 26 oktober, 2005 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (SAAB @ Oct 25 2005, 22:23) Nej jag vill ha ett punkar fritt samhälle. Du vill ja. Tyvärr får du inte det. Var du punkare själv hade du inte sagt något alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Tragiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
A13 Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Hitler är bög, det var därför han skött sig själv I käften. Rockstar säger att Hitler inte döda sig själv i alla fall i GTA SA ta det hur ni vill sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Rockstar säger att Hitler inte döda sig själv i alla fall i GTA SA ta det hur ni vill sen! HAhaha! Som vanligt tycker jag allt är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Kommer ihåg när Mahalo ägde dig och Joey i nån tråd om rasism och fördomar. Du är fortfarande lika ägd. Ägd? Det är ju du som är ägd din aphjärna. Såvitt jag vet är det förövrigt yttrandefrihet i Sverige och jag sa bara vad jag tyckte om punkarna. Karatemorfar: Bilder kan förfalskas. Den dan du tar fram en film som är minst 10 min lång då man ser innan han skjuter sig och efter han har gjort det kommer jag tro dig. Cyprez: Ja? Hade du tagit upp något som du var själv? Redigerad 26 oktober, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Ägd? Det är ju du som är ägd din aphjärna. Såvitt jag vet är det förövrigt yttrandefrihet i Sverige och jag sa bara vad jag tyckte om punkarna. Ok, ägd är ett rätt fult uttryck, men det är faktiskt precis vad du är. Yttrandefrihet ja, det var precis den rätten jag utnyttjade när jag påpekade hur dumt ditt uttalande var. Det verkar vara du som inte tycker att människor ska få yttra sina åsikter, punkare i det här fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Ok, ägd är ett rätt fult uttryck, men det är faktiskt precis vad du är. Yttrandefrihet ja, det var precis den rätten jag utnyttjade när jag påpekade hur dumt ditt uttalande var. Det verkar vara du som inte tycker att människor ska få yttra sina åsikter, punkare i det här fallet. Det var inte jag som började qouta och säga att ditt argument är helt jäkla fel. Med andra ord var det du som bröt yttringsfriheten. Vad baserar du på att jag är ägd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Ägd? Det är ju du som är ägd din aphjärna. Såvitt jag vet är det förövrigt yttrandefrihet i Sverige och jag sa bara vad jag tyckte om punkarna. Karatemorfar: Bilder kan förfalskas. Den dan du tar fram en film som är minst 10 min lång då man ser innan han skjuter sig och efter han har gjort det kommer jag tro dig. Cyprez: Ja? Hade du tagit upp något som du var själv? Om jag inte gillade det ja. Är inte rädd för kretik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Om jag inte gillade det ja. Är inte rädd för kretik. Jag är inte heller rädd för att få kritik. Jag älskar när jag får det snarare så jag vet vad man kan förbättra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Det var inte jag som började qouta och säga att ditt argument är helt jäkla fel. Med andra ord var det du som bröt yttringsfriheten. Vad baserar du på att jag är ägd? Du tycker att du ska ha rätt till yttrandefrihet... men inte folk som inte är som dig, och tycker som dig. Vart har jag hört det förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 En sak slog mig... Om 10-15 år kommer tvillingarna bli "mördade" av t.ex. anti- nazister. Några år senare registrerar sig någon här och strartar en tråd där han/hon försöker övertala dem andra meddlemarna om att tvillingarna inte är döda, utan bara gick under jorden för dom hade för många fiender. *SNEGLAR GÅTFULLT PÅ CORTEZ* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Rockstar säger att Hitler inte döda sig själv i alla fall i GTA SA ta det hur ni vill sen! Faktum är att Hitler VAR homosexuell. Finns en bok om hans liv... Han var själv allt han diskriminerade. Han var kort, mörkhårig o bög. Och halvjude. Redigerad 27 oktober, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Faktum är att Hitler VAR homosexuell. Finns en bok om hans liv... Han var själv allt han diskriminerade. Han var kort, mörkhårig o bög. Och halvjude. En sak, jag har läst boken "Hitler, en studie i tyrani" Han var aldrig halvjude. Det stämmer inte att hans farfar, eller morfar var jude. Det är som sagt inte sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Du tycker att du ska ha rätt till yttrandefrihet... men inte folk som inte är som dig, och tycker som dig. Vart har jag hört det förut? Alla har yttrandefrihet enligt mig men han började med att klaga på mitt argument och jag svarade. Något fel med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Faktum är att Hitler VAR homosexuell. Finns en bok om hans liv... Han var själv allt han diskriminerade. Han var kort, mörkhårig o bög. Och halvjude. Källa? Visste ni förresten att Hitler är begravd... Han bad en av sina närmaste att bränna hans kropp efter att han tagit sitt liv. Ryssarna fick tag i det som var kvar. Dom kom tillsammans med USA och England överens om att han skulle begravas på hemlig plats. Redigerad 27 oktober, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Källa? Visste ni förresten att Hitler är begravd... Efter att han tagit sitt liv bad han en av sina närmaste att bränna hans kropp. Ryssarna fick tag i det som var kvar. Dom kom tillsammans med USA och England överens om att han skulle begravas på hemlig plats. Några i skolan pratade om att han hade synts till i Schweiz på 70-talet. Men det var nog bara påhittat tror jag. Ingen man borde kunna gömma sig så länge för så många miljarder människor de finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Efter att han tagit sitt liv bad han en av sina närmaste att bränna hans kropp Jaså det säger du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Läs om Hitler här. Var faktiskt intressant trots att man gjort det i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts