darkjak Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Så, om det nu finns en nazist här på forumet, eller rasist/patriot för den delen, så vill jag bara be den personen att tänka om. Varför hata dessa människor? Kom med EN bra anledning. Jag är patriot. Och jag kan inte komma på en enda anledning att hata dessa människor. Och jag kan inte heller komma på hur man kan förknippa hedersfyllda patrioter med avskum som Rasister. Bara för att jag tänker skydda mitt land i krig, och göra det jag anser är bäst för mitt land, innebär inte att jag klubbar ner invandrare. Här ska ni få en lista på folkgrupper som verkliga patrioter diskrimminerar: 1)Mördare 2)Politiker som förstör för sitt land 3)Pedofiler 4)Våldtäktsmän 5)Sådanna som misshandlar 6)Tjuvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Nej att vara nazist är inte olagligt men dom begränsas rätt mycket av hets mot folkgrupp-lagen. Och så fort dom demonstrerar eller har större träffar frår dom kuk av AFA. I Tyskland däremot är det väl till och med olagligt att heila? Det gör jag ett par gånger om dan i skolan till vissa vänner. Brukar passa på när jag räcker upp handen på lektioner också. Som sagt , det är inte olagligt att vara nazist och tänka att man hatar judar, svarta, bögar, you name it . Men att uttrycka sig om det är däremot olagligt.. I Sverige är det också olagligt att heila. Men jag gör också det, inte så väl synligt, men det händer i skolan . Men det är ju bara skämt... Cyprez, han sköt väl sig i pannan ? Edit till darkjak. Men patrioter är ju till för av skydda sitt land. Och på senaste tiden när invandrare har kommit in i landet, så har de fått mer skit för det. T.ex. i tidningar och tv. Att invandrargäng våldtog flicka, eller invandrare stjäl. Bara för det har ju patrioterna tyckt att de ska hata invandrare bara för att de inte är i sitt land, utan i patrioternas land. Och visst finns det fjortispatrioter som går omkring med Ultima Thule (eller vad fan de heter) t-shirts, HEL tröjor, Tors Hammare och svenska flaggan på tröjorna.. Men det är ju bara sånna som fått för sig att de är patrioter bara för att de hatar invandrare? Eller, har jag fel? För isånnafall kan jag också titulera mig som en patriot. Redigerad 25 oktober, 2005 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Här ska ni få en lista på folkgrupper som verkliga patrioter diskrimminerar: 1)Mördare 2)Politiker som förstör för sitt land 3)Pedofiler 4)Våldtäktsmän 5)Sådanna som misshandlar 6)Tjuvar Ingen av de där 6 punkterna är knutna speciellt till patriotism. En vänsterpartist, en sosse, en ensamstående mamma, en helt vanlig medborgare "diskriminerar" också: 1)Mördare 2)Politiker som förstör för sitt land 3)Pedofiler 4)Våldtäktsmän 5)Sådanna som misshandlar 6)Tjuvar Vart vill du komma? En patriot är en person som älskar sitt land och vill arbeta för sitt lands välgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Ingen av de där 6 punkterna är knutna speciellt till patriotism. En vänsterpartist, en sosse, en ensamstående mamma, en helt vanlig medborgare "diskriminerar" också: 1)Mördare 2)Politiker som förstör för sitt land 3)Pedofiler 4)Våldtäktsmän 5)Sådanna som misshandlar 6)Tjuvar Vart vill du komma? En patriot är en person som älskar sitt land och vill arbeta för sitt lands välgång. Ja, exakt. De e ju de jag säger. Verklig patriotism handlar inte om att diskriminera, utan om att älska... Vanliga medborgare diskriminerar dem inte i o för sig... De säger alltid att det är DOM som är offren. Typ, alla mördare har haft det illa hemma, rjuvar har det fattigt och försöker överleva (när de helt enkellt kan gå på bidrag som 40% av landets befolkning), och pedofiler har slagits av sina mammor, heter det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Patriotism är väl mestadels fosterlandskärlek ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 När vi ändå pratar nazister så undrar jag. Vad är en bomberjacka? Våran lärare säger att man inte får ha sånna i skolan för dom tror man är en nazist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vanliga jackor so är vanligt att se bland skinheads. Har du varit på hobbex så brukar dom finnas att köpa där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Godfather här har du en bomberjacka.. Och jag tycker att det är EXTREMT löjligt att typ 70% av alla skolor i Sverige förbjuder dom :S Redigerad 25 oktober, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 När vi ändå pratar nazister så undrar jag. Vad är en bomberjacka? Våran lärare säger att man inte får ha sånna i skolan för dom tror man är en nazist Läderjackor av denna sort... http://www.aviationartcentral.com/images/bomberjacket/kidsbomberjacket-edmo.jpg Jag skulle kunna mörda vartenda nazist i hela landet bara för att dom använder den för att visa att dom e nazis... Dom användes under andra världskriget av ALLIERADE stridspiloter! Dom ska alltså bäras av ANTINAZISTER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Nej att vara nazist är inte olagligt men dom begränsas rätt mycket av hets mot folkgrupp-lagen. Och så fort dom demonstrerar eller har större träffar frår dom kuk av AFA. Av vad jag har sett är det afa som får däng, men kan tänka på att båda sidor är rätt bra på att förvränga händelseförlopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Godfather här har du en bomberjacka.. Och jag tycker att det är EXTREMT löjligt att typ 70% av alla skolor i Sverige förbjuder dom :S DE DÄR är väl ingen bombarjacka? Dom ska va av läder och ha "fluff" i kragen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Jo, det är ett prima exepel på en bombarjacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Tänkte på er som diskuterade Hitlers död där. Det är ju egentligen helt värdelöst eftersom ingen vet hur/om han tog livet av sig. Eller är det någon som vet det? Angående bombarjackan där så tycker jag att det är värre med dessa punkare som går i sina jackor och som de ser ut. Nej jag vill ha ett punkar fritt samhälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Angående bombarjackan där så tycker jag att det är värre med dessa punkare som går i sina jackor och som de ser ut. Nej jag vill ha ett punkar fritt samhälle. Sant, de ser ut som döda levande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Synd att inte det hände. Hatar jävel'n! Naaw, vad sött, en till fjortis i denna värld :') Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Nej jag vill ha ett punkar fritt samhälle. Sjukt uttalande. Ska vi ha ett hårdrocksfritt och ett hiphop-fritt samhälle också? Ska människor inte få uttrycka sig och ha sin egen stil? Ska vi vara ett gäng likgiltiga slavar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Sjukt uttalande. Ska vi ha ett hårdrocksfritt och ett hiphop-fritt samhälle också? Ska människor inte få uttrycka sig och ha sin egen stil? Ska vi vara ett gäng likgiltiga slavar? Jag blir bara äcklad på dessa som ser ut som. De tror att de är något som de inte är. Tro mig jag ser dom flera gånger om dan och de ser alltid lika malliga ut. Däremot så är ju hårdrockare, hiphopare och andra stilar lite mer normala. De har inte tuppkam och inga avrakade hår då man bara rakat halva skalen. Eller såna där äckliga jackor som luktar apskit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Jag blir bara äcklad på dessa som ser ut som. De tror att de är något som de inte är. Tro mig jag ser dom flera gånger om dan och de ser alltid lika malliga ut. Däremot så är ju hårdrockare, hiphopare och andra stilar lite mer normala. De har inte tuppkam och inga avrakade hår då man bara rakat halva skalen. Eller såna där äckliga jackor som luktar apskit. Kommer ihåg när Mahalo ägde dig och Joey i nån tråd om rasism och fördomar. Du är fortfarande lika ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 DE DÄR är väl ingen bombarjacka? Dom ska va av läder och ha "fluff" i kragen... Jopp det är en tvättäkta Bomberjacka.. men jag vete fan vad det var som du hade bild på.. typ flygarjacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Jag blir bara äcklad på dessa som ser ut som. De tror att de är något som de inte är. Tro mig jag ser dom flera gånger om dan och de ser alltid lika malliga ut. Däremot så är ju hårdrockare, hiphopare och andra stilar lite mer normala. De har inte tuppkam och inga avrakade hår då man bara rakat halva skalen. Eller såna där äckliga jackor som luktar apskit. Jag håller med, bara "normala" (whatever that is) människor ska ha rätt att klä sig som dom vill, och uttrycka sina åsikter. Redigerad 25 oktober, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts