AceError Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Borde inte den här bli låst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Ja ? Det där har hänt mig en gång.. När jag tankade hem The Sims2 cd 4.. Då gick det i 12mb/s.. Och jag har 24mbit.. Nja.. Det är fel på storleken, datan tror att den är 66,8MB, men den är nog MYCKET mindre Så du laddar ner spel?! Warez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Jag laddade ner en bf 2 film på en sida (väldigt bra) men iallafall kolla speeden! 66.2 mb på 2 sekunder shit.. Orka ens lita på det där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 *HOST* reklam snack *HOST* men gukan, är du gurkan på mafia scene också? jag är guardian där, du kanske minns mig?^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Filmen är väldigt lång och bra kvalitet och är i wma format WMA är ett ljudformat... du kanske menar WMV? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts