.:Gurkan:. Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Jag laddade ner en bf 2 film på en sida (väldigt bra) men iallafall kolla speeden! 66.2 mb på 2 sekunder shit.. Redigerad 24 oktober, 2005 av .:Gurkan:. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Grattis? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Och? Redigerad 24 oktober, 2005 av Xogede Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Nej det gjorde du inte. Jag gissar på att dom laddades ner tidigare och las i temp, sen avbröts det av någon anledning och nu när du försökte igen bara kopierades filerna från temp till mappen du valt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Nej det gjorde du inte. Jag gissar på att dom laddades ner tidigare och las i temp, sen avbröts det av någon anledning och nu när du försökte igen bara kopierades filerna från temp till mappen du valt. Eller så är bilden helt enkelt redigerad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Nej det gjorde du inte. Jag gissar på att dom laddades ner tidigare och las i temp, sen avbröts det av någon anledning och nu när du försökte igen bara kopierades filerna från temp till mappen du valt. Vad pratar du om? det är första gången jag äns har haft kontakt med den här filen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Vad pratar du om? det är första gången jag äns har haft kontakt med den här filen Men snälla. Du skulle inte ens kunnat tanka i 33 mb/s om du hade 100Mbit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Men snälla. Du skulle inte ens kunnat tanka i 33 mb/s om du hade 100Mbit. Nej de är det som är underligt... för det gjorde jag nu Redigerad 24 oktober, 2005 av .:Gurkan:. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Trodligtvis virus. Laddade ner en demo på några sekunder (200mbit/s på LimeWire) och sen sa Norton att det var virus. Kolla igenom filen med anti-virus. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Trodligtvis virus. Laddade ner en demo på några sekunder (200mbit/s på LimeWire) och sen sa Norton att det var virus. Kolla igenom filen med anti-virus. Japp, det finns korrumperade filer som säger att man tankar i 10-50Mb/s, antar att den lurar datorn om storleken på filen och säger att den är en viss storlek fast den bara ärnågon byte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Trodligtvis virus. Laddade ner en demo på några sekunder (200mbit/s på LimeWire) och sen sa Norton att det var virus. Kolla igenom filen med anti-virus. Om det är firus på min dator så typ blinkar hela skärmen och typ en röd lampa lysser upp hella rummet..nej men seriöst, det är inget virus och den fungerar fint EDIT: Filmen är väldigt lång och bra kvalitet och är i wma format Redigerad 24 oktober, 2005 av .:Gurkan:. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Men snälla. Du skulle inte ens kunnat tanka i 33 mb/s om du hade 100Mbit. Wörd. edit: Jag har upptill 24 mbit från BBB och jag laddade ner från samma sida i 600 kb. Redigerad 24 oktober, 2005 av tommy killer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Ser lite konstigt ut, för hastigheten = precis hälften utav storleket. Ser ut att vara redigerad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Hur som helst så va det onödigt att skapa en tråd överhuvudtaget... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Vettig tråd-titel is THE shit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Vettig tråd-titel is THE shit. Nej, vettig tråd är dagens lol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Ser lite konstigt ut, för hastigheten = precis hälften utav storleket. Ser ut att vara redigerad. Jo men 66,8 i två sekunder blir ju 33,4 per sekund? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Jo men 66,8 i två sekunder blir ju 33,4 per sekund? Ja ? Det där har hänt mig en gång.. När jag tankade hem The Sims2 cd 4.. Då gick det i 12mb/s.. Och jag har 24mbit.. Nja.. Det är fel på storleken, datan tror att den är 66,8MB, men den är nog MYCKET mindre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Jag tror inte en 12 minuters film som har bra kvalitet går under 60mb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 En jävligt bra hårddisk skriver väl inte mer än 20-30 ändå? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts