Stora_tomtefar Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Jag har en gammal skräpig HP pavilion med ett skräpigt 256 mb PC2100 RAM-minne, samt ett PC3200-RAM (DDR-DIMM, tydligen) minne som jag inte använder. Jag tänkte stoppa in detta PC3200-RAM:et i hP:n, men jag vet inte hurvida detta fungerar eller inte. Jag tänkte således fråga lite snabbt här - fungerar det att stoppa in ett PC3200-minne i en slot som samtidigt hyser ett PC2100-minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Ööh... prova? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Ööh... prova? Jag vågade inte, det kanske händer något farligt. Därför frågar jag här först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Jag vågade inte, det kanske händer något farligt. Därför frågar jag här först Om det inte funkar, startar inte datorn. Då är det bara att ta bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Edit: Trodde att tråden låg i SA-forumet. Kan någon moderator radera det här inlägget? :"> Redigerad 25 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Jag vill bara göra alla medvetna om att det INTE fungerar Det händer inte heller något farligt med datorn. Vreden inom en väcks dock till liv då man får pilla i en trång jävla HP Pavilion ett tag... Som den man jag är tycker jag ju om trånga hål, men det är jobbigt när man ska stoppa in andra saker i dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Det fungerar inte som tomtefar sa. Har PC 3200 minne i min dator skulle stoppa i några som var lägre och hela skärmen var svart när man startade datorn. varför skrev du inte i "den officiela datortopicen" ? Redigerad 24 oktober, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 varför skrev du inte i "den officiela datortopicen" ? Argh!... Jag tänker aldrig på det... Will do in tha future. Puss puss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts